Μια άλλη μορφή επεξεργασίας του παραμυθιού είναι μέσα από τα εικαστικά. Αποφεύγω να δείξω στα παιδιά εικόνες γιατί θέλω να σχηματίσουν τις δικές τους εικόνες μέσα από τα λόγια του παραμυθιού και να προσπαθήσουν να κάνουν τη δική τους εικονογράφηση.
Το αστέρι των Χριστουγέννων εικονογραφήθηκε από τα παιδιά που δούλεψαν σε ομάδες των τριών και των τεσσάρων ατόμων.Άλλοι ανέλαβαν το εξώφυλλο άλλοι τη φάτνη άλλοι τους μάγους άλλοι τους βοσκούς και άλλοι προσπάθησαν να αποτυπώσουν στο χαρτί τα όσα έβλεπε το σκανταλιάρικο αστέρι όσο δεν είχε πλησιάσει πολύ τη γη.
Σκοπός της όλης αυτής διαδικασίας να μπορούν να ανασύρουν από τη μνήμη τους τις εικόνες που μπορεί να δημιουργήθηκαν όταν διαβάζαμε εχθές το παραμύθι. Να μετατρέψουν τις εικόνες σε βιβλίο και να εντοπίσουν τι χρειάζεται να φτιάξουν για να χτίσουν το δικό τους βιβλίο.
Εντόπισαν πως το παραμύθι πρέπει να έχει εξώφυλλο και τίτλο. Να έχει τις εικόνες με τη σειρά, να αρχίζει με το μια φορά κι έναν καιρό. Επεσήμαναν πως χρειάζονται να πουν και λόγια για τις εικόνες.
Σας αφήνω να απολαύσετε τη δημιουργική φαντασία των παιδιών παρακολουθώντας το παρακάτω
Το αστέρι των Χριστουγέννων εικονογραφήθηκε από τα παιδιά που δούλεψαν σε ομάδες των τριών και των τεσσάρων ατόμων.Άλλοι ανέλαβαν το εξώφυλλο άλλοι τη φάτνη άλλοι τους μάγους άλλοι τους βοσκούς και άλλοι προσπάθησαν να αποτυπώσουν στο χαρτί τα όσα έβλεπε το σκανταλιάρικο αστέρι όσο δεν είχε πλησιάσει πολύ τη γη.
Σκοπός της όλης αυτής διαδικασίας να μπορούν να ανασύρουν από τη μνήμη τους τις εικόνες που μπορεί να δημιουργήθηκαν όταν διαβάζαμε εχθές το παραμύθι. Να μετατρέψουν τις εικόνες σε βιβλίο και να εντοπίσουν τι χρειάζεται να φτιάξουν για να χτίσουν το δικό τους βιβλίο.
Εντόπισαν πως το παραμύθι πρέπει να έχει εξώφυλλο και τίτλο. Να έχει τις εικόνες με τη σειρά, να αρχίζει με το μια φορά κι έναν καιρό. Επεσήμαναν πως χρειάζονται να πουν και λόγια για τις εικόνες.
Σας αφήνω να απολαύσετε τη δημιουργική φαντασία των παιδιών παρακολουθώντας το παρακάτω
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου