21/5/19
Πασχαλινές κατασκευές
16/5/2018
Μελετώντας την άνοιξη δημιουργούν κατασκευές που βλέποντάς τες σε μεταφέρουν στην εξοχή
Οι μέλισσες επισκέπτονται τα ανθισμένα λουλούδια και δημιουργούν γυρίζοντας στην κυψέλη την κηρήθρα με το μέλι.
16/5/2017
Τα παιδιά ζωγράφισαν κάποιες ζωγραφιές και έγραψαν αφιερώσεις για την κυρία τους.
Τα παιδιά μπορούν να γράψουν ακόμα και σε πολύ μικρές ηλικίες όταν αυτή η δραστηριότητα έχει νόημα και σημασία για τα παιδιά.
31/3/2017
εικαστική αποτύπωση εκ μέρους των παιδιών της Σταύρωσης του Κυρίου
30/3/2017
25/10/2016
Καθημερινά η γωνιά της ζωγραφικής μετατρέπεται σε ένα μικρό ατελιέ ζωγράφου. Συζητώντας με τα παιδιά τις ιδέες τους τα βοηθούμε να τις εκφράσουν μέσα από απλές γραμμές και σχήματα. Η συζήτηση τα απελευθερώνει τα λυτρώνει. Δε διστάζουμε να πάρουμε το δικό μας χαρτί για να τους δείξουμε κι εκείνα να επαναλάβουν στο δικό τους χαρτί.
2/6/2016
Φαντασία όρεξη κέφι και τα παιδιά δημιουργούν αριστουργήματα. Εξηγεί το ένα στο άλλο πως τα κατασκεύασε και αρχίζουν όλα μαζί να δημιουργούν. Πόσο πιο εύκολα μαθαίνουν όταν αυτοί που εξηγούν είναι οι φίλοι τους.
18/4/2016
Πασχαλινές κατασκευές, καλαθάκια λαμπάδες κάρτες και σακούλες έτοιμες.
14/4/2016
7/4/2014
Αγαπημένος πρωταγωνιστής των παιδιών ο πασχαλινός λαγός τον οποίον και αποτύπωσαν όπως τον φαντάστηκαν
31/3/2016
23/3/2016
24//2/2016
12/2/2016
9/2/2016
Μεταμορφώνω τα δόντια σε κούκλες
13/1/2016
Σήμερα κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δραστηριοτήτων τα παιδιά που απασχολήθηκαν στο τραπέζι της πλαστελίνης αποφάσισαν να διακοσμήσουν το κουτί στο οποί αποθηκεύουμε την πλαστελίνη.
Το αποτέλεσμα καταπληκτικό αλλά και οι φωτογραφίες των παιδιών ενδιαφέρουσες μια και φρόντισαν να φωτογραφίσουν όλες τις πλευρές αλλά και το εσωτερικό.
17/12/2015
Έτοιμες και οι σακούλες που θα βάλουμε μέσα τις κατασκευές που έφτιαξαν όλον αυτό τον μήνα.
Μία ακόμη κατασκευή από το Ολοήμερο τμήμα, ο αγαπημένος άγιος των παιδιών ο Άγιος Βασίλης.
14/12/2015
10/12/2015
29/11/2015
26/11/2015
18/11/2015
Τα παιδιά συνδυάζουν τον αριθμό 2 και το γράμμα δ και δημιουργούν καταπληκτικούς πίνακες ζωγραφικής.
13/11/2015
Δημιουργίες των παιδιών
Τενεκεδούπολη της Ευγενίας Φακίνου
23/10/2015
16/10/2015
Νέες ιδέες από τα παιδιά του 2ου κλασικού τμήματος.
15/10/2015
Γραφή μέσω των εικαστικών από το ολοήμερο τμήμα.
Ανάρτηση από το κλασικό τμήμα του Νηπιαγωγείου μας.
14/10/2015
Μέσα από τα εικαστικά επιμείναμε στις γραμμές. Ευθείες, καμπύλες ανοικτές και κλειστές συναντιούνται και δημιουργούν αριστουργήματα. Η ιδέα ήταν η ίδια. Πως μπορώ να σχεδιάσω μία γάτα, χωρίς όμως να αποκλείω τη διαφορετική ιδέα που μπορεί να έχει ένα παιδί. Το σχέδιο άρχιζε να διαφοροποιείται όταν ζητούσα από το παιδί να σκεφτεί που μπορεί να βρίσκεται αυτή η γάτα. Αναλόγως με το που βρισκόταν πρόσθεταν κάποια στοιχεία για να είναι κατανοητό από ΄πλους μας χωρίς να χρειάζεται ο δημιουργός του να μας εξηγήσει.
13/10/2015
Αφού τελειώσαμε τα σχέδια εμπλούτισαν με το χρώμα του φόντου, παίζοντας με το άσπρο και το μπλε.
Να λοιπόν έτοιμο το φθινοπωρινό μας τοπίο.
12/10/2015
Κατά την ελεύθερη απασχόληση στη γωνιά των εικαστικών τα παιδιά είχαν στη διάθεσή τους μία κόκκινη λωρίδα χαρτί 18*4 και ένα χαρτόνι που ήταν σχεδιασμένο επάνω ένα φύλλο.
Τα παιδιά έπρεπε να κόψουν επάνω στις γραμμές. Μετά συναρμολογούσαμε και φτιάχναμε ένα πανέμορφο μήλο.
9/10/2015
Το ολοήμερο τμήμα δημιουργεί έργα τέχνης με ένα αγαπημένο υλικό των παιδιών, την πλαστελίνη.
8/10/2015
Απολαύστε καθημερινές δημιουργίες των παιδιών μας.
18/9/2015
Κοινή δραστηριότητα με το 2ο τμήμα
Συγκεντρωθήκαμε στην αυλή και τα παιδιά είπαν πως τώρα θα παρακολουθήσουμε παράσταση.
- Παιδιά τι είναι η παράσταση;
- Παίζουν άνθρωποι
- Φοράνε στολές
- Είναι για να διασκεδάζουμε.
- Είναι έργο που παίζουν άνθρωποι για τους θεατές.
Αυτές είναι οι απαντήσεις που έδωσαν τα παιδιά στην ερώτησή μας.
Τηρήσαμε την υπόσχεση που δώσαμε στα παιδιά να παίξουν την "κοκκινοσκουφίτσα και τον κακό λύκο¨"
Επιλέξαμε για όλα τα παιδιά κάποιες σκηνές από το παραμύθι.
1η σκηνή
Η κοκκινοσκουφίτσα στο δάσος
2η σκηνή
Η κοκκινοσκουφίτσα συναντά τον κακό λύκο
3η σκηνή
Η κοκκινοσκουφίτσα στο σπίτι της γιαγιάς.
3/6/2015
Εικαστικά ένα τομές με πολλά παιδιά. Εκτός της μουσικής έχει παιδί και την αισθητική αγωγή. Αποτέλεσμα της καλλιέργειας των εικαστικών μπορείτε να παρακολουθήσετε στο video που ακολουθεί.
29/4/2015
Με τη βοήθεια των παιδιών στήσαμε την πρώτη μας ορχήστρα. Μεταλλόφωνα μαράκες, ξυλόφωνο, ταμπουρίνο μαράκες και κουδουνάκια ενώνουν τις φωνές τους και τα υπόλοιπα παιδιά τραγουδούν.
28/4/2015
Έχοντας πια περάσει σε δύο νότες τη ΣΟΛ και τη Μι ήρθε και η ώρα να διαβάσουμε ρυθμικά και μελωδικά το πρώτο μας κομμάτι.
Ρυθμικά λέγοντας τις νότες και μελωδικά χρησιμοποιώντας τα μεταλλόφωνα της τάξης από τα οποία έχουμε αφαιρέσει όλες τις μεταλλικές ράβδους εκτός από τη ΣΟΛ και τη ΜΙ.
Αρχικά κάθε παιδί δουλεύει σε ένα μεταλλόφωνο με μία μεταλλική ράβδο και η συνεργασία των δύο προσφέρει τη μελωδική επεξεργασία.
20/4/2015
Δύο οικογένειες ζουν μακριά η μία από την άλλη. Η κάθε οικογένεια έχει κι από ένα αγοράκι. Τα παιδιά είναι ο Σόλωνας και ο Μίμης. Μία μέρα που η δασκάλα αρρώστησε τα παιδιά αποφάσισαν να αφήσουν τα πράγματά τους στο σπίτι τους και να συναντηθούν στην παιδική χαρά. Ο Μίμης έφτασε πολύ πιο γρήγορα στην παιδική χαρά μια και το σπίτι του ήταν πιο κοντά σε αυτήν. Ο κος Σπύρος ο φύλακας της παιδικής χαράς βοήθησε το Μίμη να φωνάξουν το Σόλωνα δυνατά.
Τι νομίζετε παιδιά ο κος Σπύρος θα φώναζε το ίδιο δυνατά και τον Μίμη;
ΟΧΙ απαντούν.
Θέλετε να μου δείξετε πως θα φωνάζατε εσείς το κάθε παιδί;
Πραγματικά τα παιδιά χρησιμοποιούν μια χαμηλή φωνή για τον Μίμη και μια δυνατή για το Σόλωνα χωρίς εμείς να έχουμε επισημάνει τίποτε.
Τελειώνοντας την ιστορία λέμε στα παιδιά πως και οι δυο φίλοι αποφάσισαν να μην φωνάζουν ολόκληρο το όνομά τους αλλά να ειδοποιούνται μεταξύ τους συνθηματικά.
ΣΟΛ για το Σόλωνα και ΜΙ για τον Μίμη.
Εμπέδωση της ιστορίας μας.
Κάθε φορά που δείχνουμε το σπίτι του Σόλωνα τα παιδιά έπρεπε να φωνάζουν ΣΟΛ και κάθε φορά που δείχνουμε το σπίτι του Μϊμη τα παιδιά έπρεπε να φωνάζουν ΜΙ.
Αν δείχνουμε το σπίτι του Μϊμη έπρεπε να τον φωνάξουν και να είναι καθιστά αν δείχνουμε το σπίτι του Σόλωνα έπρεπε να είναι όρθια.
Αφού δείξουμε τα παιχνίδια καλούμε ένα παιδί να δουλέψει στη θέση τη δική μας με την ομάδα των παιδιών.
27/3/2015
Παιχνίδι εξάσκησης .
Είχαμε ορίσει 4 φωλιές με το αντίστοιχο μουσικό μοτίβο καθώς και 4 αρχηγούς που κρατούσαν το μουσικό μοτίβο που βρισκόταν στο κόκκινο χαρτί. Τα υπόλοιπα παιδιά είχαν πάρει καρτέλες ίδιες με αυτές που είχαν οι αρχηγοί. Οι αρχηγοί έπρεπε όταν ξεκινούσε η μουσική έπρεπε να ψάξουν τις καρτέλες των παιδιών και να οδηγήσουν στη φωλιά τους τους παίκτες με το ίδιο μοτίβο.
Ένα δεύτερο παιχνίδι ηχητικής όμως διάκρισης.Σε ένα τραπεζάκι έχουμε 5 μουσικά όργανα. Κάτω από ένα έχουμε κρύψει έναν θησαυρό. Μπροστά από κάθε μουσικό όργανο υπάρχει μία καρτέλα όπως οι παραπάνω. Ο αρχηγός καλεί ένα παιδί για να παίξει. Ο αρχηγός χτυπά στο ταμπουρίνο το ρυθμικό σχήμα. Το παιδί σηκώνει το μουσικό όργανο. Αν ο θησαυρός βρίσκεται κάτω από το μουσικό όργανο που επέλεξε κερδίζει το θησαυρό.
21/3/2015
Όταν πια ήταν έτοιμα να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα, τα παιδιά έπρεπε να διαχειριστούν πια τα σύμβολα του τέταρτου, του όγδοου και της παύσης τετάρτου. Πολύ γρήγορα κατανόησαν την αντιστοιχία μεταξύ των φρούτων και των μουσικών αξιών.
Αυτές ήταν οι καρτέλες που χρησιμοποιήσαμε και τα παιδιά διάβασαν τις μουσικές αξίες.
19/3/2015
Πριν από αρκετές ημέρες άρχισε το ταξίδι μας στον κόσμο της μουσικής.
Ξεκινήσαμε με φρούτα και συγκεκριμένα με μήλα, κεράσια και σκουλήκια.
Κάθε φρούτο αντιστοιχούσε σε μια μουσική αξία. Μήλο ήταν το τέταρτο, κεράσι ήταν το όγδοο και το σκουλήκι ήταν η παύση. Κάθε μήλο το διαβάζαμε χρησιμοποιώντας τη συλλαβή τα, κάθε κεράσι χρησιμοποιώντας τη συλλαβή τι και κάθε σκουλήκι απλώς έλεγαν τον ήχο του γράμματος σίγμα.
Στη διάθεσή μας είχαμε τα μουσικά όργανα αλλά και το σώμα μας που μπορεί να παράγει διαφορετικούς ήχους ανάλογα με το μέρος το οποίο χτυπάμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου