Όπως κάθε μέρα έτσι και σήμερα βγήκαμε διάλειμμα. Κάποια παιδιά έρχονταν και έλεγαν :
- Εντοπίσαμε κάτι ίχνη.
Στην αρχή δεν καταλάβαμε τι εννοούσαν.
- Κυρία έχουμε εντοπίσει τα ίχνη από πατημασιές. Νομίζουμε πως εδώ υπάρχει κάποιος κλέφτης. Μήπως έχετε κάποιο μέτρο να μας δώσετε για να τις μετρήσουμε;
- Νομίζω ότι έχω. Πραγματικά στο συρτάρι υπήρχε μια μεζούρα. Την έδωσα και αμέσως έπιασαν δουλειά.
Τοποθετούν τη μεζούρα δίπλα (στην υποτιθέμενη για μας πατησιά) στην αληθινή γι αυτούς πατημασιά και μετρούν. Ανακοινώνουν :κυρία είναι 9 πόδια. Πλησιάζουν και μου δείχνουν με το δάκτυλο ακουμπισμένο στη μεζούρα. Παρατηρούν όμως πως έχει κι από την άλλη τη μεριά αριθμούς και ρωτούν με ποια μεριά πρέπει να μετρήσω; ( Αφού εξηγήσαμε απομακρύνονται και συνεχίζουν)
Μετά από λίγο πλησιάζουν και λένε βρήκαμε κι άλλα ίχνη αλλά αυτή τη φορά μετρήσαμε και βρήκαμε ότι είναι 15 ενώ πριν ήταν 20. Τι άραγε συνέβη; Μήπως οι κλέφτες είναι δύο;
- Θα μπορούσε να μην έχει ακουμπήσει όλη η πατούσα του κλέφτη και να άφησε το μισό αποτύπωμα;
- (Αφού πρώτα παίρνει ύφος σοβαρό και σκεπτικό απαντά) ίσως. (και πάλι απομακρύνονται περπατούν σκεπτικοί σκυφτοί και ψάχνουν.
- Τα ίχνη σταματούν εδώ και δείχνουν την πόρτα του κλασικού τμήματος. Μπορούμε να μπούμε και να ψάξουμε; ζητά την άδεια η ομάδα των 8 περίπου ατόμων που έχουν εμπλακεί στο παιχνίδι.
- Βεβαίως και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και χαρτιά, μολύβια για να αποτυπώσετε τα όσα έχουν συμβεί.
Είναι τόσο προσηλωμένα στο παιχνίδι τους, το ζουν, νιώθουν αγωνία για την εξέλιξη της ιστορίας.
- Θα φέρω το κινητό μου τηλέφωνο για να τα φωτογραφίσουμε.
- Μα αυτό είναι ψεύτικο χρειάζεται αληθινή κάμερα για να γίνει αυτό.
Περιμένω πως η επόμενη κίνησή τους θα είναι να μου ζητήσουν τη φωτογραφική μηχανή.
Μπαίνουν στην τάξη και συνεχίζουν αποτυπώνοντας με γραμμές τη διαδρομή που έκαναν στην αυλή για να ανακαλύψουν τα ίχνη. Δεν μπορούν να καταλήξουν αν ανήκουν σε μεγάλο άνθρωπο σε παιδί ή σε ήρωα παραμυθιού.
Ένα συναρπαστικό ταξίδι που ξεκίνησε από κάτι πολύ απλό αλλά εξελίχθηκε σε έρευνα για τα παιδιά που συμμετείχαν. Ελπίζω να σας μετέφερα στο κλίμα που επικρατούσε στην αυλή από τη συγκεκριμένη ομάδα των παιδιών.
Απολαύστε το "Μοιρολόι του Λαζάρου" .
Την Πέμπτη 2/4/2015 μαζί με τα παιδιά θα γυρίσουμε στο χωριό και θα τραγουδάμε το Μοιρολόι θυμίζοντας σε όλου μας πως πλησιάζει το Σάββατο του Λαζάρου και το Πάσχα.
Πόσο μα πόσο όμορφα τραγουδούν με τη συνοδεία του αρμόνιου. Ένα τραγούδι που το ξεκινήσαμε για πρώτη φορά εχθές.
- Εντοπίσαμε κάτι ίχνη.
Στην αρχή δεν καταλάβαμε τι εννοούσαν.
- Κυρία έχουμε εντοπίσει τα ίχνη από πατημασιές. Νομίζουμε πως εδώ υπάρχει κάποιος κλέφτης. Μήπως έχετε κάποιο μέτρο να μας δώσετε για να τις μετρήσουμε;
- Νομίζω ότι έχω. Πραγματικά στο συρτάρι υπήρχε μια μεζούρα. Την έδωσα και αμέσως έπιασαν δουλειά.
Τοποθετούν τη μεζούρα δίπλα (στην υποτιθέμενη για μας πατησιά) στην αληθινή γι αυτούς πατημασιά και μετρούν. Ανακοινώνουν :κυρία είναι 9 πόδια. Πλησιάζουν και μου δείχνουν με το δάκτυλο ακουμπισμένο στη μεζούρα. Παρατηρούν όμως πως έχει κι από την άλλη τη μεριά αριθμούς και ρωτούν με ποια μεριά πρέπει να μετρήσω; ( Αφού εξηγήσαμε απομακρύνονται και συνεχίζουν)
Μετά από λίγο πλησιάζουν και λένε βρήκαμε κι άλλα ίχνη αλλά αυτή τη φορά μετρήσαμε και βρήκαμε ότι είναι 15 ενώ πριν ήταν 20. Τι άραγε συνέβη; Μήπως οι κλέφτες είναι δύο;
- Θα μπορούσε να μην έχει ακουμπήσει όλη η πατούσα του κλέφτη και να άφησε το μισό αποτύπωμα;
- (Αφού πρώτα παίρνει ύφος σοβαρό και σκεπτικό απαντά) ίσως. (και πάλι απομακρύνονται περπατούν σκεπτικοί σκυφτοί και ψάχνουν.
- Τα ίχνη σταματούν εδώ και δείχνουν την πόρτα του κλασικού τμήματος. Μπορούμε να μπούμε και να ψάξουμε; ζητά την άδεια η ομάδα των 8 περίπου ατόμων που έχουν εμπλακεί στο παιχνίδι.
- Βεβαίως και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και χαρτιά, μολύβια για να αποτυπώσετε τα όσα έχουν συμβεί.
Είναι τόσο προσηλωμένα στο παιχνίδι τους, το ζουν, νιώθουν αγωνία για την εξέλιξη της ιστορίας.
- Θα φέρω το κινητό μου τηλέφωνο για να τα φωτογραφίσουμε.
- Μα αυτό είναι ψεύτικο χρειάζεται αληθινή κάμερα για να γίνει αυτό.
Περιμένω πως η επόμενη κίνησή τους θα είναι να μου ζητήσουν τη φωτογραφική μηχανή.
Μπαίνουν στην τάξη και συνεχίζουν αποτυπώνοντας με γραμμές τη διαδρομή που έκαναν στην αυλή για να ανακαλύψουν τα ίχνη. Δεν μπορούν να καταλήξουν αν ανήκουν σε μεγάλο άνθρωπο σε παιδί ή σε ήρωα παραμυθιού.
Ένα συναρπαστικό ταξίδι που ξεκίνησε από κάτι πολύ απλό αλλά εξελίχθηκε σε έρευνα για τα παιδιά που συμμετείχαν. Ελπίζω να σας μετέφερα στο κλίμα που επικρατούσε στην αυλή από τη συγκεκριμένη ομάδα των παιδιών.
Απολαύστε το "Μοιρολόι του Λαζάρου" .
Την Πέμπτη 2/4/2015 μαζί με τα παιδιά θα γυρίσουμε στο χωριό και θα τραγουδάμε το Μοιρολόι θυμίζοντας σε όλου μας πως πλησιάζει το Σάββατο του Λαζάρου και το Πάσχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου