Τα παιδιά ζητούν από τη νηπιαγωγό να πλησιάσει για να δείξουν τις λέξεις που δημιούργησαν χρησιμοποιώντας τα αφρώδη γράμματα.
- ΜΠΑΛΟΝΗΑ- ΜΠΑΛΟΝΙΑ
- ΟΔΟΣ
- ΝΗΦΙ - ΝΥΦΗ
- ΙΛΙΟ - ΗΛΙΟ
- ΩΧΥ - ΟΧΙ
Μετά από παρατήρηση κατανοήσαμε πως έπαιζαν το παιχνίδι.
Τα παιδιά τυχαία τραβούσαν ένα γράμμα από το καλάθι έλεγαν τη φωνή του και στη συνέχεια προσπαθούσαν να βρουν λέξη που αρχίζει με τη φωνή που τράβηξαν.
Τραβούν το ψ και προσπαθούν να γράψουν τη λέξη ψάρια. Ο βαθμός δυσκολίας όμως έχει γίνει μεγαλύτερος από τα ίδια τα παιδιά μιας και δεν χαλούν τις προηγούμενες λέξεις για να χρησιμοποιήσουν τα γράμματα. Εντοπίζουν το ρο αλλά δεν μπορούν να βρουν στο καλάθι το Ι και το Α. Τότε κάποιο προτείνει να γράψουν άλλη λέξη και συγκεκριμένα τη λέξη ψυχραιμία, πιστεύοντας ότι θα ανακαλύψουν τα γράμματα που τους χρειάζονται στο καλάι. Εντοπίζουν μόνο το Ε. Η Νηπιαγωγός επεμβαίνει, προτείνοντάς τους να χαλάσουν τις προηγούμενες λέξεις. Αυτά όμως αρνούνται και συνεχίζουν να προσπαθούν να ανακαλύψουν λέξεις με τα γράμματα που έχουν απομείνει, που δυστυχώς είναι όλα σύμφωνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου