Προαιρετικό Ολοήμερο τμήμα
Μόνο 2 παιδάκια και σε ρωτούν αν μπορούν να ζωγραφίσουν την ώρα που τα άλλα παιδιά ετοιμάζονται να αποχωρήσουν. Θέλουν να αποτυπώσουν εκείνο που τους έκανε εντύπωση από τις έννοιες που επεξεργάστηκαν την ώρα της παρεούλας με την κα Κική. Διαλέγουν να αποτυπώσουν εικαστικά την ελληνική σημαία. Παίρνουν μία αποτυπωμένη στο χαρτί ελληνική σημαία και ξεκινούν. Εκφράζουν λεκτικά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην αποτύπωση και η βοήθεια που προσφέρει η κυρία μόνο ερωτήσεις.
- Θέλεις να μου πεις το σχήμα της σημαίας;
- Με ποιες από τις γραμμές που έχουμε γνωρίσει θα το σχεδίαζες;
- Μήπως υπάρχει και άλλος τρόπος να σχηματίσετε το σταυρό; (Κοιτούν με απορία.)
- Αν σας ζητούσα να μου πείτε το σχήμα των μπλε κομματιών; (Κυρία είναι τετράγωνα, απαντούν)
- Τι νομίζετε ότι θα συμβεί αν προσπαθήσετε να ξεκινήσετε από τη δημιουργία των τετραγώνων; (Κυρία θα φτιάξουμε ένα σε κάθε γωνία του ορθογώνιου και νομίζω πως θα σχηματιστεί ο σταυρός)
Εκείνα αποκωδικοποιούν την πανέμορφη ζωγραφιά λέγοντας :
Ζωγράφισα την ελληνική σημαία , την τουρκική που είναι κατακόκκινη με ένα φεγγάρι και ένα αστέρι και ζωγράφισα μία γυναίκα Ελληνίδα και έναν Τούρκο που κρατιούνται από το χέρι γιατί είναι ζευγάρι.
Εσύ απλώς δέχεσαι την ερμηνεία μα κρυφά καμαρώνεις γιατί αν και έχουν επεξεργαστεί ένα μικρό μέρος της ιστορίας του 1821, ταυτόχρονα πέρασες το μήνυμα της ειρήνης και της συμφιλίωσης των λαών.
Κι εγώ απλώς σκέφτομαι πως αν ίσως όλοι οι ηγέτες στον κόσμο μπορούσαν να αντικρίσουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια των παιδιών τότε ίσως η ειρήνη, η συνεργασία, η αγάπη να απλωνόταν στην γη μας κι ολόκληρη τη γη μας θα αγκάλιαζε θαρρώ.
Κι εγώ απλώς σκέφτομαι πως αν ίσως όλοι οι ηγέτες στον κόσμο μπορούσαν να αντικρίσουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια των παιδιών τότε ίσως η ειρήνη, η συνεργασία, η αγάπη να απλωνόταν στην γη μας κι ολόκληρη τη γη μας θα αγκάλιαζε θαρρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου