Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

Πίνακας διπλής εισόδου

Πίνακας διπλής εισόδου
Πόσο μα πόσο κατανοητός όταν τον βιώνουν με το ίδιο τους το σώμα.
 Υλικά :χαρτοταινία, αριθμοί από το 1 -5, και τρία γράμματα. (Συγκεκριμένα εμείς χρησιμοποιήσαμε το Α,Ο,Η)
Με τη χαρτοταινία στην αυλή φτιάξαμε ένα ορθογώνιο που το μοιράσαμε σε τετράγωνα. Σχηματίσαμε 15 τετράγωνα. Στη μία πλευρά τοποθετήσαμε τους αριθμούς και στην άλλη τα γράμματα. 
Αφού κατανόησαν πως ακριβώς λειτουργούσαν οι στήλες και οι γραμμές (στήλες τα τρία μας γράμματα, γραμμές οι αριθμοί μας) μετακινούμενα τα ίδια στα τετράγωνα το παιχνίδι εξελίχθηκε ζητώντας από τα παιδιά να τοποθετήσουν το παιχνίδι στο τετράγωνο που είχε επιλέξει η Νηπιαγωγός ή να διαβάσουν το τετράγωνο στο οποίο τα ίδια επέλεξαν να τοποθετήσουν το παιχνίδι τους.
( ταυτόχρονα δόθηκε η δυνατότητα να διαπιστώσω αν αναγνωρίζουν τις φωνές των γραμμάτων και τα σύμβολα των αριθμών)
Τα παιδιά έχοντας κατανοήσει τη λειτουργία του πίνακα μεταφέρουν στο χαρτί το αρχικό σχήμα γράφουν τους αριθμούς και τα γράμματα. Στη συνέχεια τοποθετώ απλές εικόνες πραγμάτων και τα παιδιά έπρεπε να τοποθετήσουν στο ίδιο ακριβώς σημείο στο χαρτί τους τα αντικείμενα και στη συνέχεια να καταγράψουν τις θέσεις των αντικειμένων. Τελειώνοντας έπρεπε να ανταλλάξουν τα φύλλα εργασίας τους και να αξιολογήσουν το γραπτό του φίλου τους αιτιολογώντας στην περίπτωση που εντόπιζαν μία λάθος καταγραφή.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου