Mάθαμε να διασχίζουμε το δρόμο με ασφάλεια, μελετώντας τους κανόνες και εκμεταλλευόμενοι όλες μας τις αισθήσεις. Παρατηρήσαμε τις διαβάσεις που υπάρχουν στο χωριό μας και μίλησαν για τα αυτοκίνητα και τους πεζούς που διαβάζουν τα φανάρια. Ήξεραν τα χρώματα των φαναριών και τι έλεγαν αυτά .Αποφασίσαμε να φτιάξουμε κι εμείς τα δικά μας φανάρια.
Παίξαμε επιβιβαζόμενοι στα αυτοσχέδια αυτοκίνητα μας και παρατηρούσαμε τις κινήσεις που κάνουν για να επιβιβαστούν σε αυτό αλλά και το πρόσεχαν οι πεζοί που ήθελαν να διασχίσουν το δρόμο.
Σκέφτηκαν στο σπίτι πως θα τα φτιάξουμε και μας είπαν τις ιδέες τους. Ψάξαμε στο σχολείο για τα πράγματα που είπαν πως θα χρειαστούν και μπήκαμε στη διαδικασία να τα ετοιμάσουμε.
Δύο κουτιά, πινέλα, χαρτόνια και τα βασικά χρώματα (κίτρινο, κόκκινο και μπλε)
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες των 4 και οι ομάδες ανέλαβαν διαφορετικές δουλειές.
Η 1η ομάδα (προνήπια και ένα νήπιο) θα σχεδίαζε και θα έκοβε τους κύκλους που χρειαζόμασταν (στη διάθεσή τους είχαν λευκά χαρτόνια και κύκλους διαφόρων μεγεθών και μπορούσαν να πάρουν μπογιές μολύβια)
Η 2η ομάδα (νήπια) είχε τα βασικά χρώματα και θα έπρεπε να δημιουργήσουν τα χρώματα που χρειαζόμασταν το πράσινο και το πορτοκαλί. (Στη διάθεσή τους είχαν χρώματα καπάκια από γιαούρτι και κουτάλια)
Η 3η ομάδα (Προνήπια και ένα νήπιο) έπρεπε να σχεδιάσουν το Σταμάτη και το Γρηγόρη)
Η 4η ομάδα και 5η ομάδα ( Προνήπια) ανέλαβαν να βάψουν τα κουτιά μαύρα μιας και είχαν αποφασίσει πως τα φανάρια είναι μαύρα.
Η ομάδα των χρωμάτων παρά τις προσπάθειες τους δεν κατόρθωσε να βγάλει το πορτοκαλί χρώμα. Αντιθέτως έβγαλαν καφέ, μωβ σε διάφορες αποχρώσεις. ( Όταν συζητούσαμε πρότειναν ότι αν ανακατέψουν το κίτρινο με το μπλε θα βγάλουν πράσινο και αν ανακάτευαν το κόκκινο και το κίτρινο θα έβγαζαν πορτοκαλί)
Η ομάδα των κύκλων δεν μπόρεσε να σκεφθεί πως να χρησιμοποιήσει τους κύκλους και αποφάσισε να φτιάξει απλώς κύκλους στο χαρτί.
Η ομάδα με το Γρηγόρη και το Σταμάτη αν και δημιούργησαν ανθρωπάκια στο χαρτί δε σκέφτηκαν καθόλου τα χρώματα που θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουν
Οι ομάδες που έβαφαν τα κουτιά δούλεψαν προσεκτικά και αφοσιωμένα.
Γενικά τα μέλη των ομάδων δεν συνεργάστηκαν. Το κάθε μέλος δούλευε ατομικά.
Τελειώνοντας οι ομάδες παρουσίασαν τις δουλειές τους και μίλησαν για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν.
Μάθαμε να διασχίζουμε το δρόμο με ασφάλεια, μελετώντας τους κανόνες και εκμεταλλευόμενοι όλες μας τις αισθήσεις. Παρατηρήσαμε τις διαβάσεις που υπάρχουν στο χωριό μας και μίλησαν για τα αυτοκίνητα και τους πεζούς που διαβάζουν τα φανάρια. Ήξεραν τα χρώματα των φαναριών και το τι έλεγαν αυτά. Αποφασίσαμε να φτιάξουμε κι εμείς τα δικά μας φανάρια.
Σκέφτηκαν στο σπίτι πως θα τα φτιάξουμε και μας είπαν τις ιδέες τους. Ψάξαμε στο σχολείο για τα πράγματα που είπαν πως θα χρειαστούν και μπήκαμε στη διαδικασία να τα ετοιμάσουμε.
Δύο κουτιά, πινέλα, χαρτόνια και τα βασικά χρώματα (κίτρινο, κόκκινο και μπλε)
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες των 4 και οι ομάδες ανέλαβαν διαφορετικές δουλειές.
Η 1η ομάδα (προνήπια και ένα νήπιο) θα σχεδίαζε και θα έκοβε τους κύκλους που χρειαζόμασταν (στη διάθεσή τους είχαν λευκά χαρτόνια και κύκλους διαφόρων μεγεθών και μπορούσαν να πάρουν μπογιές μολύβια)
Η 2η ομάδα (νήπια) είχε τα βασικά χρώματα και θα έπρεπε να δημιουργήσουν τα χρώματα που χρειαζόμασταν το πράσινο και το πορτοκαλί. (Στη διάθεσή τους είχαν χρώματα καπάκια από γιαούρτι και κουτάλια)
Η 3η ομάδα (Προνήπια και ένα νήπιο) έπρεπε να σχεδιάσουν το Σταμάτη και το Γρηγόρη)
Η 4η ομάδα και 5η ομάδα ( Προνήπια) ανέλαβαν να βάψουν τα κουτιά μαύρα μιας και είχαν αποφασίσει πως τα φανάρια είναι μαύρα.
Η ομάδα των χρωμάτων παρά τις προσπάθειες τους δεν κατόρθωσε να βγάλει το πορτοκαλί χρώμα. Αντιθέτως έβγαλαν καφέ, μωβ σε διάφορες αποχρώσεις. ( Όταν συζητούσαμε πρότειναν ότι αν ανακατέψουν το κίτρινο με το μπλε θα βγάλουν πράσινο και αν ανακάτευαν το κόκκινο και το κίτρινο θα έβγαζαν πορτοκαλί)
Η ομάδα των κύκλων δεν μπόρεσε να σκεφθεί πως να χρησιμοποιήσει τους κύκλους και αποφάσισε να φτιάξει απλώς κύκλους στο χαρτί.
Η ομάδα με το Γρηγόρη και το Σταμάτη αν και δημιούργησαν ανθρωπάκια στο χαρτί δε σκέφτηκαν καθόλου τα χρώματα που θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουν
Οι ομάδες που έβαφαν τα κουτιά δούλεψαν προσεκτικά και αφοσιωμένα.
Γενικά τα μέλη των ομάδων δεν συνεργάστηκαν. Το κάθε μέλος δούλευε ατομικά.
Τελειώνοντας οι ομάδες παρουσίασαν τις δουλειές τους και μίλησαν για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου