Στη γωνιά των εικαστικών κυριαρχούν τα βασικά χρώματα (Κόκκινο, κίτρινο, μπλε).Κάθε χρώμα έχει το δικό του ξυλάκι, κάθε παιδί το δικό του πινέλο και το δικό του χαρτί. Πρώτη του δουλειά να μεταφέρει με το ξυλάκι το χρώμα που το κάθε παιδί θέλει στο χαρτί του. Στη συνέχεια να μεταφέρει και ένα άλλο χρώμα δίπλα του και μετά με το πινέλο να αρχίσει να ενώνει τα χρώματα και να παρατηρεί τι συμβαίνει.
Τη φίλη μας εδώ τη συνεπήρε η ανάμειξη των χρωμάτων
Ξεκίνησε από τους δύο κύκλους στο κέντρο της εικόνας. Η ερώτηση που έκανε η Νηπιαγωγός:Τι θα μπορούσαν να σχηματίσουν οι δύο κύκλοι;" Η ερώτηση λειτούργησε ως ερέθισμα για τη φαντασία της. Δημιούργησε καφέ χρώμα και μεταμόρφωσε τους κύκλους σε μάτια.
Ο φίλος μας αν και δεν ήταν και πολύ θετικός στο να περάσει από το τραπέζι των εικαστικών έβαλε δίπλα δίπλα τα χρώματα και δημιούργησε μία σύνθεση χρωμάτων.
Μαντέψτε τι δημιούργησε η φίλη μας; Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη και θα το ανακαλύψετε. Αν όχι σας βοηθάμε. Ένα υπέροχο φωτεινό λουλούδι και έναν κάκτο.
Πειραματίστηκε απλώς με τα χρώματα. Τη συνεπήρε τόσο η διαδικασία που συνεχώς προσπαθούσε να δημιουργήσει νέα χρώματα.
Ένας υπέροχος άνθρωπος από το φίλο μας με παπούτσια και μία μπάλα. Το αρχικό του σχέδιο τρεις κύκλοι ο ένας κάτω από τον άλλον. Όταν του ζήτησα να μου πει τι του θυμίζουν οι κύκλοι απάντησε πως θα μπορούσε να είναι άνθρωπος. Με ερωτήσεις πρόσθεσε και τα σχέδια εκείνα για να μεταμορφωθεί σε άνθρωπος.
Σύννεφα πολλά σύννεφά βαριά και ίσως μία καταιγίδα αρχίζει να ξεσπά.
Θα μπορούσε να είναι δράκος; Θα μπορούσε να είναι ένα ζαλισμένο έντομο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου