Στο τραπέζι των εικαστικών τα παιδιά παρατήρησαν πως είχαν τοποθετηθεί 2 πιάτα μεγάλα που είχαν λωρίδες χάρτινες μεγάλες , 2 πιάτα μικρά που είχαν τοποθετηθεί μικρές χάρτινες λωρίδες, κόλες stick και χαρτιά που επάνω ήταν γραμμένο το γράμμα Κ.
Τα παιδιά έπαιρναν χάρτινες λωρίδες και συνέθεταν το γράμμα Κ και στη συνέχεια με μαρκαδόρους έγραφαν τα δικά τους γράμματα και δημιουργούσαν το δικό τους φόντο αλλά με γράμματα.
Στη συνέχεια με τα παιδιά διαβάσαμε το παραμύθι "Ο φαλακρός σκαντζόχοιρος " του Ευγένιου Τριβιζά και το επεξεργαστήκαμε.
Βρήκαμε λέξεις που δεν τις γνωρίζαμε και τις εξηγήσαμε όπως : αειθαλή, φυλλοβόλα, χειμερία νάρκη, κένταυρος , φακίρης.
Διηγήθηκαν την ιστορία με ερωτήσεις που έκανε η νηπιαγωγός.
Διατύπωσαν τα αισθήματα που μπορεί να ένιωθε ο πρωταγωνιστής του έργου και πως μπορεί να άλλαζαν αυτά ανάλογα με τις καταστάσεις.
Τα παιδιά έπαιρναν χάρτινες λωρίδες και συνέθεταν το γράμμα Κ και στη συνέχεια με μαρκαδόρους έγραφαν τα δικά τους γράμματα και δημιουργούσαν το δικό τους φόντο αλλά με γράμματα.
Βρήκαμε λέξεις που δεν τις γνωρίζαμε και τις εξηγήσαμε όπως : αειθαλή, φυλλοβόλα, χειμερία νάρκη, κένταυρος , φακίρης.
Διηγήθηκαν την ιστορία με ερωτήσεις που έκανε η νηπιαγωγός.
Διατύπωσαν τα αισθήματα που μπορεί να ένιωθε ο πρωταγωνιστής του έργου και πως μπορεί να άλλαζαν αυτά ανάλογα με τις καταστάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου