Πρώτη φορά τα 2 τμήματα μαζί για να ετοιμάσουμε τη γιορτή των Χριστουγέννων. Αυτή τη φορά επιλέγουμε έναν διαφορετικό τρόπο να ενεργοποιήσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών. Όλα πάντως ανυπομονούν να ξεκινήσουν οι πρόβες για να δούμε ότι ξέρουν το ποίημα τους.
Σε λίγες μέρες παιδιά θα έχουμε καλεσμένους στην τάξη μας για να παρακολουθήσουν ......
Μία παράσταση συμπληρώνουν τα παιδιά.
Μήπως κάποιος θα μπορούσε να μου εξηγήσει τι σημαίνει παράσταση;
Όταν λέμε ποιήματα.
Χρειαζόμαστε μικρόφωνο.
Χρειαζόμαστε κουρτίνες. Θα είμαστε πίσω από τις κουρτίνες και δεν θα μας βλέπουν.
Πρέπει να έχουμε φώτα
Να έχουν οι κουρτίνες σκοινάκι για να ανοιγοκλείνουν
Πρέπει να ζωγραφίσουμε κι ένα ωραίο θέμα και να το κολλήσουμε στο ταβάνι.
Θα φοράμε ρούχα - στολές. Τα ρούχα πρέπει να είναι πρωτότυπα. Δηλαδή; Να είναι ωραία να είναι διαφορετικά.
Πρέπει να έχουμε καρέκλες για να κάθονται οι γονείς μας.
Διαβάζουμε όσα μας έχουν πει τα παιδιά τα οποία έχουμε καταγράψει για να δούμε ποια μπορούμε να έχουμε στη δική μας παράσταση ή να εξετάσουμε αν έχουμε ξεχάσει κάτι.
Νομίζω όμως ότι δεν έχετε πει το πιο σημαντικό. Τα παιδιά κοιτούν απορημένα. Μας είπατε ότι χρειαζόμαστε ποιήματα για μια παράσταση, αλλά ποιοι θα πουν τα ποιήματα; Εμείς απαντούν. Δηλαδή για την παράσταση χρειαζόμαστε .............ηθοποιούς , συμπληρώνουν.
Αποκλείσαμε τις κουρτίνες και το σκοινάκι γιατί δεν βρήκαμε κάποιο μέρος να τις κρεμάσουμε. Κρατήσαμε τα υπόλοιπα και αλλάξαμε την τοποθέτηση του φόντου από το ταβάνι στον τοίχο. Αποκλείσαμε και τα πρωτότυπα ρούχα γιατί μετά από συζήτηση αποφασίσαμε πως τα ρούχα μας είναι πρωτότυπα και μπορούμε με αυτά να παίξουμε στην παράστασή μας.
Ενδιαφέρον το ότι τα παιδιά όταν ακούνε τη μουσική της παράστασης προτείνουν και κινήσεις οι οποίες μπαίνουν και σε εφαρμογή.
Απολαυστικά στο πρώτο στήσιμο της πρόβας και με τη συνεχή εξάσκηση θα γίνουν ακόμη καλύτερα.
Σε λίγες μέρες παιδιά θα έχουμε καλεσμένους στην τάξη μας για να παρακολουθήσουν ......
Μία παράσταση συμπληρώνουν τα παιδιά.
Μήπως κάποιος θα μπορούσε να μου εξηγήσει τι σημαίνει παράσταση;
Όταν λέμε ποιήματα.
Χρειαζόμαστε μικρόφωνο.
Χρειαζόμαστε κουρτίνες. Θα είμαστε πίσω από τις κουρτίνες και δεν θα μας βλέπουν.
Πρέπει να έχουμε φώτα
Να έχουν οι κουρτίνες σκοινάκι για να ανοιγοκλείνουν
Πρέπει να ζωγραφίσουμε κι ένα ωραίο θέμα και να το κολλήσουμε στο ταβάνι.
Θα φοράμε ρούχα - στολές. Τα ρούχα πρέπει να είναι πρωτότυπα. Δηλαδή; Να είναι ωραία να είναι διαφορετικά.
Πρέπει να έχουμε καρέκλες για να κάθονται οι γονείς μας.
Διαβάζουμε όσα μας έχουν πει τα παιδιά τα οποία έχουμε καταγράψει για να δούμε ποια μπορούμε να έχουμε στη δική μας παράσταση ή να εξετάσουμε αν έχουμε ξεχάσει κάτι.
Νομίζω όμως ότι δεν έχετε πει το πιο σημαντικό. Τα παιδιά κοιτούν απορημένα. Μας είπατε ότι χρειαζόμαστε ποιήματα για μια παράσταση, αλλά ποιοι θα πουν τα ποιήματα; Εμείς απαντούν. Δηλαδή για την παράσταση χρειαζόμαστε .............ηθοποιούς , συμπληρώνουν.
Αποκλείσαμε τις κουρτίνες και το σκοινάκι γιατί δεν βρήκαμε κάποιο μέρος να τις κρεμάσουμε. Κρατήσαμε τα υπόλοιπα και αλλάξαμε την τοποθέτηση του φόντου από το ταβάνι στον τοίχο. Αποκλείσαμε και τα πρωτότυπα ρούχα γιατί μετά από συζήτηση αποφασίσαμε πως τα ρούχα μας είναι πρωτότυπα και μπορούμε με αυτά να παίξουμε στην παράστασή μας.
Ενδιαφέρον το ότι τα παιδιά όταν ακούνε τη μουσική της παράστασης προτείνουν και κινήσεις οι οποίες μπαίνουν και σε εφαρμογή.
Απολαυστικά στο πρώτο στήσιμο της πρόβας και με τη συνεχή εξάσκηση θα γίνουν ακόμη καλύτερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου