Περίοδος Χριστουγέννων και θέλαμε να εκμεταλλευτούμε τον ενθουσιασμό των μαθητών μας και να θυμηθούμε τα αριθμητικά σύμβολα μέχρι το 5. Έχοντας δημιουργήσει το δικό τους χριστουγεννιάτικο στολίδι καλέστηκαν να το στολίσουν με χάντρες αλλά και διάφορες φιγούρες.
Στο τραπέζι των εικαστικών τα παιδιά είχαν στη διάθεσή τους 1 πιάτο που είχε μέσα ταράνδους, 1 πιάτο με αγγέλους, 1 πιάτο χοντρό αλάτι που είχαν βάψει με μαρκαδόρο, 3 μικρά μπολάκια με χάντρες διαφορετικές σε σχήμα μέσα στο κάθε μπολάκι.
Κάθε παιδί είχε το δικό του πιάτο το οποίο έπρεπε να γεμίσει με υλικά που θα έπαιρναν.
Σε κάθε ένα από τα προηγούμενα υλικά υπήρχαν και αριθμοί. Το παιδί έπρεπε να παίρνει τόσα υλικά όσα λέει ο αριθμός και μετά να τα κολλάει επάνω στο τρίγωνο του όπως εκείνο ήθελε.
Ταυτόχρονα ήταν και μια άσκηση λεπτής κινητικότητας καταπληκτική.
Τα δε έργα τέχνης που δημιούργησαν καταπληκτικά.
Τα παιδιά εξασκούνται στην αντιστοίχιση ποσότητας και αριθμητικού συμβόλου.
Από το πιάτο που είναι γεμάτο χιονονιφάδες πρέπει να επιλέξουν τόσες όσες δείχνει η κάρτα.
Οι κάρτες που έβγαιναν ήταν οι αριθμοί 1, 2,3,4 κανένας άλλος.Η Νηπιαγωγός στη συνέχεια έλεγε στα παιδιά να μετρήσουν τις νιφάδες που είχαν τοποθετήσει πάνω στη σακούλα και να βρουν τον αριθμό. Ζητούμενος πάντα αριθμός από τη Νηπιαγωγό ήταν το 5. Στη συνέχεια τοποθετούσαν πάνω στη σακούλα τους. Μόνα τους ετοίμασαν τη διακόσμηση της σακούλας που θα έβαζαν τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου