Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

Οπτικοκινητικός συντονισμός μέσα από τα εικαστικά

Τα παιδιά πήραν ένα χαρτί το δίπλωσαν και στη συνέχεια το ξεδίπλωσαν και άρχισαν να το παρατηρούν. Διαπίστωσαν πως είχαν δημιουργηθεί γραμμές.
Στη συνέχεια με μαρκαδόρο τα παιδιά προσπάθησαν να ακολουθήσουν τις γραμμές και να δημιουργήσουν έναν πίνακα ζωγραφικής φτιαγμένο μόνο με γραμμές.




Αφού τελειώσαμε παρατηρήσαμε τα έργα τέχνης. Τα παιδιά είπαν πως μοιάζουν με χάρτες, πω μοιάζει με το χωριό τους αν το παρατηρήσουν από ψηλά. .



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου