Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Πίνακας blue II του Miro

Αποτέλεσμα εικόνας για miro blue II

Αποτέλεσμα εικόνας για miro blue II
Ζήτησα από τα παιδιά να χωριστούν σε 2 ομάδες.
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε αγόρια και κορίτσια.
Η ομάδα των κοριτσιών πήρε τον πρώτο πίνακα και η ομάδα των αγοριών πήρε τον δεύτερο πίνακα.
-Παιδιά θέλω να παρατηρήσετε τους πίνακες. Μπορείτε να μιλάτε ψιθυριστά με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σας και να ανταλλάσσετε τις ιδέες σας. Στο τέλος κάθε ομάδα θα παρουσιάσετε στην άλλη τις ιδέες σας.
--Κα ποιος θα είναι αρχηγός σε κάθε ομάδα;
- Νομίζω πως δεν χρειάζεται αρχηγός στην ομάδα μια και κάθε ένας από την ομάδα θα πει αυτά που παρατήρησε.
Μετά από 10 λεπτά τα παιδιά μίλησαν για τα χρώματα της εικόνας, τα σχέδια, τα μεγέθη των σχεδίων.
Στη συνέχεια οι ομάδες αντάλλαξαν πίνακες και επεξεργάστηκαν και πάλι τους πίνακες. Εδώ τα παιδιά συμπλήρωσαν ότι ο 2ος πίνακας είναι δύο φορές ο 1ος αλλά τη 2η φορά βαλμένος ανάποδα.
-Αν σας ζητούσα να δώσετε ένα όνομα στον πίνακα τι θα προτείνατε;
--Θάλασσα
--Ουρανός
--Φράχτης (όνομα για τον 2ο πίνακα)
--Πέτρες μαύρες
--δρόμος για να περάσω απέναντι
Στη συνέχεια αποκάλυψα το όνομα του πίνακα και τα παιδιά είπαν πως πλησίασε το όνομα Θάλασσα και Ουρανός γιατί έχουν μπλε χρώμα.
Τους ίδιους πίνακες επεξεργαστήκαμε στη μουσική (βλέπε σελίδα μουσική) και όταν τα ρώτησαν τι όνομα θα έδιναν στον πίνακα μετά τη μουσική δραστηριότητα πρότειναν:
Μπλε μελωδία 
( Μαγικό το πόσο όμορφα συνδύασαν το όνομα του πίνακα με τον τρόπο που χρησιμοποιήθηκε στην επόμενή  μας δραστηριότητα που δεν ήταν άλλη από τη μουσική) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου