Εξώφυλλο του μήνα Απρίλη. Τα παιδιά έγραψαν σε ένα φύλλο χαρτί το όνομά τους και το όνομα του μήνα. Κάποια παρατηρούν ότι ο διπλανός του έχει γράψει τη λέξη Απρίλιο και έχει χρησιμοποιήσει το Ει ενώ εκείνα έχουν διαλέξει κάποιο άλλο γράμμα που όμως φωνάζει κι αυτό το ίδιο.Προβληματίζονται, αδυνατούν να καταλάβουν γιατί συμβαίνει αυτό, μιας και τους ζητήθηκε μόνο να γράψουν Απρίλιος. Διαβάζουν αλλά πάλι δεν κατανοούν το γιατί συνέβη αυτό.
Κυρία η φίλη μου μέσα στον Απρίλη έχει γράψει το Ε αλλά εγώ δεν το έχω. Και οι δύο έχουμε γράψει Απρίλιος.
Θέλεις να μου διαβάσεις ένα ένα τα γραμματάκια; Εκεί όμως που υπάρχει το Ε θα το διαβάσεις μαζί με διπλανό του γιατί έχουν μία άλλη φωνή όταν τα συναντούμε μαζί. (Στη συγκεκριμένη περίπτωση το παιδάκι έχει χρησιμοποιήσει στη θέση του Ιι το δίψηφο φωνήεν Ει.)
Διαβάζει τα γράμματα και καταλαβαίνει ότι δεν υπάρχει διαφορά. Συμπληρώνει κυρία όπως το Υυ το κουπάκι ή το μπαστουνάκι.
Στη διάθεσή τους τα παιδιά έχουν ένα σχεδιασμένο αυγό σε κόκκινο χαρτόνι το οποί πρέπει να κόψουν και στη συνέχεια να το διακοσμήσουν χρησιμοποιώντας ένα μόνο χρώμα τέμπερας.
Πολλές αντιδράσεις όταν εξηγώ τον τρόπο με τον οποίον πρέπει να δουλέψουν. Διαμαρτύρονται. Οι απορίες τους σταματούν όταν περνώ από κάθε τραπέζι και δείχνω ότι μπορούν να σχεδιάσουν ότι θέλουν. Απολαύστε τις δικές τους δημιουργίες.
Κυρία η φίλη μου μέσα στον Απρίλη έχει γράψει το Ε αλλά εγώ δεν το έχω. Και οι δύο έχουμε γράψει Απρίλιος.
Θέλεις να μου διαβάσεις ένα ένα τα γραμματάκια; Εκεί όμως που υπάρχει το Ε θα το διαβάσεις μαζί με διπλανό του γιατί έχουν μία άλλη φωνή όταν τα συναντούμε μαζί. (Στη συγκεκριμένη περίπτωση το παιδάκι έχει χρησιμοποιήσει στη θέση του Ιι το δίψηφο φωνήεν Ει.)
Διαβάζει τα γράμματα και καταλαβαίνει ότι δεν υπάρχει διαφορά. Συμπληρώνει κυρία όπως το Υυ το κουπάκι ή το μπαστουνάκι.
Στη διάθεσή τους τα παιδιά έχουν ένα σχεδιασμένο αυγό σε κόκκινο χαρτόνι το οποί πρέπει να κόψουν και στη συνέχεια να το διακοσμήσουν χρησιμοποιώντας ένα μόνο χρώμα τέμπερας.
Πολλές αντιδράσεις όταν εξηγώ τον τρόπο με τον οποίον πρέπει να δουλέψουν. Διαμαρτύρονται. Οι απορίες τους σταματούν όταν περνώ από κάθε τραπέζι και δείχνω ότι μπορούν να σχεδιάσουν ότι θέλουν. Απολαύστε τις δικές τους δημιουργίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου