Αφού δείξαμε το φύλλο εργασίας στα παιδιά και μας είπαν τι παρατηρούν στην κάθε εικόνα ζητήσαμε από τα παιδιά να πάνε στα τραπεζάκια και να κυκλώσουν τις εικόνες εκείνες που μας δείχνουν ότι δε σπαταλούν το νερό αλλά κάνουν εξοικονόμηση αυτού.
Στο τέλος μοιράσαμε στα παιδιά τα φύλλα εργασίας (τα παιδιά δεν είχαν το δικό τους) και τους ζητήσαμε να αξιολογήσουν την προσπάθεια του παιδιού. Εκείνο που διαπιστώσαμε ήταν ότι πολλά παιδιά που είχαν κάνει λάθος στο δικό τους φύλλο εργασίας όταν αξιολογούσαν το φύλλο του άλλου παιδιού έδιναν τις σωστές απαντήσεις αιτιολογώντας γιατί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου