Όπως είπαμε κι εχθές σήμερα θα φτιάξουμε το συμβόλαιο για να το πάρουμε σπίτια μας και να το υπογράψουν οι γονείς μας κι εμείς. Θα θέλατε όμως να μου θυμίσετε τι είναι το συμβόλαιο;
Κυρία είναι κάτι πολύ βαρετό και με αυτό ασχολούνται οι πολιτικοί
Είναι μια συμφωνία που τη γράφουμε σε ένα χαρτί.
Χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή φτιάξαμε το συμβόλαιο και το εκτυπώσαμε.
Έτοιμο λοιπόν το συμβόλαιο μας αλλά πόσα θα χρειαστούμε;
Τα παιδιά άρχισαν να λένε αριθμούς 3, 30 ,100 χιλιάδες κ.λ.π
Κάποιο παιδάκι βλέπω πως αρχίζει να μετράει το πόσα παιδιά είμαστε στην τάξη και λέει 21.
Συμφωνούν και τα υπόλοιπα.
Γιατί να θέλουμε 21 κι όχι 30 που πρότεινες πριν λίγο;
Μα τα μέτρησα και είδα πως όλοι μαζί είμαστε 21.
Τι λες μετράμε καλύτερα από τους πίνακες αναφοράς με τις φωτογραφίες μας;
Όταν μέτρησαν είδαν πως είχαν ξεχάσει το παιδάκι που έλειπε.
Πώς όμως θα μπορέσω να τυπώσω 22 συμβόλαια;
Κυρία να τα γράψουμε εμείς. Εμείς δεν μπορούμε να γράψουμε τόσα πολλά, απαντά ένα άλλο.
Μπορούμε όμως να γράψουμε το όνομά μας.
Να τα γράψει η κυρία με ξυλομπογιές για να είναι και όμορφα.
Κυρία θα τα γράψεις κοιτώντας με. Βρε παιδιά πάρα πολύ δουλειά θα πιαστεί το χέρι μου και όταν πάω στο σπίτι μου δεν θα μπορώ να κάνω καμιά δουλειά.
Τότε να χρησιμοποιήσουμε στον υπολογιστή.
Θέλοντας να γνωρίσουν τα παιδιά και τα άλλα μηχανήματα τους εξήγησα πως ο εκτυπωτής δεν έχει μελάνι και πως δεν έχω μελάνι στο σχολείο.
Τα παιδιά για να λύσουν το πρόβλημα πρότειναν: να φέρουμε μελάνια από το σπίτι, να πάω εγώ να αγοράσω και πριν προλάβω να απαντήσω κάποιο είπε μπορεί η κυρία να μην έχει χρήματα.
Τότε τους πρότεινα να χρησιμοποιήσουμε το φωτοτυπικό . Πώς όμως θα γράψω τον αριθμό 22; Κυρία θα γράψεις 2 φορές το 2. Όταν βγήκαν οι φωτοτυπίες τα παιδιά πρότειναν να τις μετρήσουμε για να σιγουρευτούν ότι είναι 22.
Στη συνέχεια συζητήσαμε για τα θέματα που θέλουν να μιλούν τα παραμύθια που θα έχει η βιβλιοθήκη μας. Πρότειναν παραμύθια με ζώα, νεράιδες , πριγκίπισσες , super ήρωες, κ.λπ
Κυρία είναι κάτι πολύ βαρετό και με αυτό ασχολούνται οι πολιτικοί
Είναι μια συμφωνία που τη γράφουμε σε ένα χαρτί.
Χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή φτιάξαμε το συμβόλαιο και το εκτυπώσαμε.
Έτοιμο λοιπόν το συμβόλαιο μας αλλά πόσα θα χρειαστούμε;
Τα παιδιά άρχισαν να λένε αριθμούς 3, 30 ,100 χιλιάδες κ.λ.π
Κάποιο παιδάκι βλέπω πως αρχίζει να μετράει το πόσα παιδιά είμαστε στην τάξη και λέει 21.
Συμφωνούν και τα υπόλοιπα.
Γιατί να θέλουμε 21 κι όχι 30 που πρότεινες πριν λίγο;
Μα τα μέτρησα και είδα πως όλοι μαζί είμαστε 21.
Τι λες μετράμε καλύτερα από τους πίνακες αναφοράς με τις φωτογραφίες μας;
Όταν μέτρησαν είδαν πως είχαν ξεχάσει το παιδάκι που έλειπε.
Πώς όμως θα μπορέσω να τυπώσω 22 συμβόλαια;
Κυρία να τα γράψουμε εμείς. Εμείς δεν μπορούμε να γράψουμε τόσα πολλά, απαντά ένα άλλο.
Μπορούμε όμως να γράψουμε το όνομά μας.
Να τα γράψει η κυρία με ξυλομπογιές για να είναι και όμορφα.
Κυρία θα τα γράψεις κοιτώντας με. Βρε παιδιά πάρα πολύ δουλειά θα πιαστεί το χέρι μου και όταν πάω στο σπίτι μου δεν θα μπορώ να κάνω καμιά δουλειά.
Τότε να χρησιμοποιήσουμε στον υπολογιστή.
Θέλοντας να γνωρίσουν τα παιδιά και τα άλλα μηχανήματα τους εξήγησα πως ο εκτυπωτής δεν έχει μελάνι και πως δεν έχω μελάνι στο σχολείο.
Τα παιδιά για να λύσουν το πρόβλημα πρότειναν: να φέρουμε μελάνια από το σπίτι, να πάω εγώ να αγοράσω και πριν προλάβω να απαντήσω κάποιο είπε μπορεί η κυρία να μην έχει χρήματα.
Τότε τους πρότεινα να χρησιμοποιήσουμε το φωτοτυπικό . Πώς όμως θα γράψω τον αριθμό 22; Κυρία θα γράψεις 2 φορές το 2. Όταν βγήκαν οι φωτοτυπίες τα παιδιά πρότειναν να τις μετρήσουμε για να σιγουρευτούν ότι είναι 22.
Στη συνέχεια συζητήσαμε για τα θέματα που θέλουν να μιλούν τα παραμύθια που θα έχει η βιβλιοθήκη μας. Πρότειναν παραμύθια με ζώα, νεράιδες , πριγκίπισσες , super ήρωες, κ.λπ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου