Σήμερα χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες. Κάθε ομάδα είχε το δικό της μουσικό όργανο για να συμμετάσχει στο παιχνίδι. Χρησιμοποιήσαμε μεταλλόφωνο, ντέφι,ταμπουρίνο και πιατίνια.
Κάθε ήχος αντιστοιχούσε σε μια ομάδα.
Όταν άκουγαν τον ήχο τους έπρεπε να σηκωθούν και να αρχίσουν να ψάχνουν στη γωνιά του κουκλόσπιτου και στη γωνιά του οικοδομικού υλικού για να βρουν που είναι οι κάρτες. Κάθε παίκτης μπορεί να κουβαλά μόνο μία κάρτα να την βάζει στο πιάτο του και να επιστρέφει για την επόμενη.
Στο τέλος οι ομάδες παρουσίαζαν στις υπόλοιπες τους αριθμούς που είχαν μαζέψει. Το παιχνίδι δίνει τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα αριθμητικά σύμβολα από το 0 - 9.
Το παιχνίδι μπορεί να παιχθεί και με παραλλαγές.
Ζητάω από κάθε ομάδα να φέρει συγκεκριμένους αριθμούς με ταχύτητα.
Μπορεί κάθε παίκτης να παρουσιάζει στις υπόλοιπες ομάδες το σύμβολο του αριθμού που κρατά.
Στιγμιότυπα από το παιχνίδι στις παρακάτω εικόνες
Απίστευτη ταχύτητα των παικτών όταν άρχισε το παιχνίδι. Όλες οι ομάδες συμμετείχαν ενεργά είτε ήταν εμπλεκόμενες στο παιχνίδι είτε απλά περίμεναν να έρθει η σειρά τους.Αυτοί που περίμεναν να έρθει η σειρά τους παρακινούσαν κι επιβράβευαν κάθε παίκτη της ομάδας που έπαιζε.
Όταν το παιχνίδι ξεκίνησε τους θύμισε ένα άλλο που είχαμε παίξει με τα επίπεδα σχήματα.
Κάθε ήχος αντιστοιχούσε σε μια ομάδα.
Όταν άκουγαν τον ήχο τους έπρεπε να σηκωθούν και να αρχίσουν να ψάχνουν στη γωνιά του κουκλόσπιτου και στη γωνιά του οικοδομικού υλικού για να βρουν που είναι οι κάρτες. Κάθε παίκτης μπορεί να κουβαλά μόνο μία κάρτα να την βάζει στο πιάτο του και να επιστρέφει για την επόμενη.
Στο τέλος οι ομάδες παρουσίαζαν στις υπόλοιπες τους αριθμούς που είχαν μαζέψει. Το παιχνίδι δίνει τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα αριθμητικά σύμβολα από το 0 - 9.
Το παιχνίδι μπορεί να παιχθεί και με παραλλαγές.
Ζητάω από κάθε ομάδα να φέρει συγκεκριμένους αριθμούς με ταχύτητα.
Μπορεί κάθε παίκτης να παρουσιάζει στις υπόλοιπες ομάδες το σύμβολο του αριθμού που κρατά.
Στιγμιότυπα από το παιχνίδι στις παρακάτω εικόνες
Όταν το παιχνίδι ξεκίνησε τους θύμισε ένα άλλο που είχαμε παίξει με τα επίπεδα σχήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου