Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Καταγραφή μερών του κεφαλιού

Όταν στα παιδιά πρότεινα χθες να γράψουν μόνα τους στον πίνακα το όνομα του μήνα που αποχώρησε ακούστηκαν έντονες διαφωνίες εκ μέρους των παιδιών.
_ Κυρία αυτό που ζητάτε το κάνουν στο δημοτικό εμείς δεν ξέρουμε να γράφουμε
- Γιατί αυτό το κάνουν μόνο στο δημοτικό; Νομίζεις πως δεν μπορεί να συμβεί στο Νηπιαγωγείο;
Όλα τους απαντούν όχι δεν γράφουμε στο Νηπιαγωγείο.
- Θέλετε να δοκιμάσουμε και μετά μπορούμε να αποφασίσουμε.
Η δουλειά γίνεται πρώτα στον πίνακα και στη συνέχεια δούλεψαν ατομικά.
Έχοντας κατά νου αυτό που συνέβη εχθές και θέλοντας να ενισχύσω την αυτοπεποίθηση τους ότι μπορούν να τα καταφέρουν πρότεινα στα παιδιά τη σημερινή δραστηριότητα που θα παρακολουθήσετε στο video που ακολουθεί.
Και τη σημερινή μέρα τα παιδιά διατύπωσαν τις ίδιες αντιρρήσεις μόνο που σήμερα υπήρχε και ο αντίλογος. Και εχθές είπαμε το ίδιο και τελικά κατορθώσαμε να γράψουμε Γενάρης.

Παρακαλώ όλους τους γονείς που ασχολούνται στο σπίτι με τα γράμματα να  παρακολουθήσουν το video και  να προσπαθήσουν να λένε τις φωνές των γραμμάτων στα παιδιά κι όχι το όνομα τους . Δεν έχει νόημα το παιδί αυτής της ηλικίας να γνωρίζει την αλφαβήτα. Ακόμη και στο Δημοτικό τα παιδιά μαθαίνουν την αλφαβήτα όταν έχουν κατακτήσει την ικανότητα της ανάγνωσης.Αν κατορθώσει να ταυτίσει φωνή και σύμβολο έχει κάνει το πρώτο βήμα για το επόμενο στάδιο να προσπαθήσει να συλλαβίσει. 
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από τις ελεύθερες δραστηριότητες των παιδιών όπως τις κατέγραψαν χρησιμοποιώντας τη φωτογραφική μηχανή.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου