Την επόμενη μέρα παρατηρήσαμε τα αβγά μας. Αρχίσαμε με αυτό που το είχαμε βυθισμένο στο νερό και τα παιδιά παρατήρησαν πως δεν είχε αλλάξει χρώμα, ενώ το αβγό που είχαμε βυθισμένο στο ξίδι είχε γίνει πολύ σκούρο καφέ.
Γιατί τα αβγά που είχαμε βυθισμένα στο ξίδι άλλαξαν χρώμα;
Γιατί το ξίδι έχει χρώμα. Είναι χρωματιστό.
Το αβγό στο νερό δεν άλλαξε χρώμα γιατί το νερό είναι διαφανές, δεν έχει χρώμα.
Γιατί το ένα από τα δύο αβγά βάφτηκε πολύ σκούρο;
Γιατί το ένα το βάλαμε λίγη ώρα και βγήκε λίγο σκούρο ενώ το άλλο το αφήσαμε πολλές ώρες και έγινε πολύ σκούρο
Στη συνέχεια ζήτησα από τα παιδιά να πιάσουν με τα χέρια τους τα αβγά που είχαμε στο ξίδι.
Τα παιδιά διαπίστωσαν πως το ένα ήταν σκληρό και το άλλο πολύ μαλακό.
Τι νομίζετε πως έγινε;
Τα παιδιά και πάλι διατύπωσαν την άποψη του χρόνου παραμονής του κάθε αβγού στο ξίδι.
Στόχος του πειράματος ήταν να κατανοήσουν τα παιδιά ότι οι τροφές έχουν χρωστικέ ουσίες αλλά και τη δυνατότητα να καταστρέψουν τα δόντια μας.
Όπως το ξίδι άλλαξε το χρώμα και την υφή του αβγού έτσι και οι τροφές μπορούν να καταστρέψουν τα δόντια.
Το πείραμα έγινε ο δίαυλος με τον οποίον κατάλαβαν τα παιδιά την καταστροφή των δοντιών από την παραμονή των υπολειμμάτων των τροφών στο στόμα μας αλλά και την αναγκαιότητα να φροντίζουμε τα δόντια μας βουρτσίζοντάς τα.
Γιατί τα αβγά που είχαμε βυθισμένα στο ξίδι άλλαξαν χρώμα;
Γιατί το ξίδι έχει χρώμα. Είναι χρωματιστό.
Το αβγό στο νερό δεν άλλαξε χρώμα γιατί το νερό είναι διαφανές, δεν έχει χρώμα.
Γιατί το ένα από τα δύο αβγά βάφτηκε πολύ σκούρο;
Γιατί το ένα το βάλαμε λίγη ώρα και βγήκε λίγο σκούρο ενώ το άλλο το αφήσαμε πολλές ώρες και έγινε πολύ σκούρο
Στη συνέχεια ζήτησα από τα παιδιά να πιάσουν με τα χέρια τους τα αβγά που είχαμε στο ξίδι.
Τα παιδιά διαπίστωσαν πως το ένα ήταν σκληρό και το άλλο πολύ μαλακό.
Τι νομίζετε πως έγινε;
Τα παιδιά και πάλι διατύπωσαν την άποψη του χρόνου παραμονής του κάθε αβγού στο ξίδι.
Στόχος του πειράματος ήταν να κατανοήσουν τα παιδιά ότι οι τροφές έχουν χρωστικέ ουσίες αλλά και τη δυνατότητα να καταστρέψουν τα δόντια μας.
Όπως το ξίδι άλλαξε το χρώμα και την υφή του αβγού έτσι και οι τροφές μπορούν να καταστρέψουν τα δόντια.
Το πείραμα έγινε ο δίαυλος με τον οποίον κατάλαβαν τα παιδιά την καταστροφή των δοντιών από την παραμονή των υπολειμμάτων των τροφών στο στόμα μας αλλά και την αναγκαιότητα να φροντίζουμε τα δόντια μας βουρτσίζοντάς τα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου