Νηπιαγωγείο Αφρατίου

Παρουσιάζουμε το μικρόκοσμο της κοινωνίας μας.

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
  • Σκέψεις Νηπιαγωγών
  • Άρθρα
  • Εργαστήρια δεξιοτήτων
  • Εγγραφές
  • Βιβλία on line για τους φίλους μας
  • μικρές ιστορίες σε κινούμενα σχέδια
  • Ιστορίες με γράμματα
  • Φυσική αγωγή
  • Μουσική
  • Φυσικές επιστήμες
  • Εικαστικά
  • 2η πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021

  

Εκπαιδευτικοί - γονείς μαζί στον αγώνα

Αναρτήθηκε από Νηπιαγωγείο Αφρατίου στις 8:20 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Αναγνώστες

Ετικέτες

  • 17 Νοέμβρη
  • Αγιασμός
  • Ανακοινώσεις
  • Αξιολόγηση σχολικής μονάδας
  • Βιωματική μάθηση μέσω τυχαίων ερεθισμάτων
  • Γιορτή της μητέρας
  • Γωνιά κουκλόσπιτου
  • Γωνιά μαθηματικών
  • Γωνιά των εικαστικών
  • Δανειστική βιβλιοθήκη
  • Εγγραφές
  • Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο
  • Ενεργά σχολεία μία οικοσυμμαχία
  • Ενημέρωση
  • εξ αποστάσεως
  • Εργαστήρια δεξιοτήτων
  • Εργαστήρια δεξιοτήτων ο κύκλος του νερού
  • Εργαστήρια με γονείς
  • Ζώα σε χειμερία νάρκη
  • Ιστορία
  • Κέντρα ενδιαφέροντος
  • Κουκλοθέατρο
  • Λιομάζωμα
  • Μάθηση μέσω επίλυσης προβλήματος
  • ο κύκλος του νερού
  • Παιχνίδα
  • Παιχνίδι προγραφής
  • παιχνίδια
  • Πάσχα
  • Τηλεκπαίδευση
  • Φύλλα εργασίας
  • Φύλλο εργασίας
  • liveworksheets

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
  • Σκέψεις Νηπιαγωγών
  • Άρθρα
  • ωρολόγια προγράμματα
  • Εικαστικά
  • Φυσική αγωγή
  • Ιστορίες με γράμματα
  • 2η πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού
  • μικρές ιστορίες σε κινούμενα σχέδια
  • Μουσική
  • Βιβλία on line για τους φίλους μας
  • Εγγραφές
  • Φυσικές επιστήμες
  • Βήματα για τη ζωή
  • Φυσικές Επιστήμες
  • Κουκλοθέατρο
  • Εργαστήρια δεξιοτήτων

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • (χωρίς τίτλο)
       Εκπαιδευτικοί - γονείς μαζί στον αγώνα
  • Σύμβολα καιρού
    Σήμερα ασχοληθήκαμε με τα σύμβολα που χρησιμοποιούμε για τον καιρό καθώς και το τι εκφράζει το κάθε σύμβολο. Επιλέχθηκαν τα εξής σύμβολα: ...
  • Φως - σκιά
    Έσβησα τα φώτα. τράβηξα τις κουρτίνες για να σκοτεινιάσει περισσότερο η αίθουσα.. Τα παιδιά αμέσως παρατήρησαν πως έγινε σκοτάδι με πολύ πο...
  • Πόλεμος ή ειρήνη
    Επεξεργαστήκαμε κάποιους πίνακες ζωγραφικής. Ζήτησα από τα παιδιά να παρατηρήσουν το θέμα τα χρώματα αλλά και να μας περιγράψουν και τα συν...

Translate

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Εκπαιδευτικό προσωπικό

Κυριακή Καραγεώργου Υποχρεωτικό Πρωινό Τμήμα 1 Ασημίνα Καλογήρου Υποχρεωτικό Πρωινό Τμήμα 2 Αναστασία Τσαλκιτζή Προαιρετικό Ολοήμερο Τμήμα (Προϊσταμένη) Ελένη Μαντά Καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας

Όλοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί.

Οι Νηπιαγωγοί ανοίγουμε τα σχολειά μας στην κοινωνία.

Συνολικές προβολές σελίδας

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση
mail@nip-afrat.eyv.sch.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2023 (29)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Οκτωβρίου (2)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (3)
    • ►  Απριλίου (4)
    • ►  Μαρτίου (6)
    • ►  Φεβρουαρίου (9)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2022 (46)
    • ►  Δεκεμβρίου (4)
    • ►  Νοεμβρίου (10)
    • ►  Οκτωβρίου (15)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Μαΐου (4)
    • ►  Απριλίου (5)
    • ►  Μαρτίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (3)
    • ►  Ιανουαρίου (3)
  • ▼  2021 (16)
    • ►  Νοεμβρίου (2)
    • ▼  Οκτωβρίου (3)
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
      •   Εκπαιδευτικοί - γονείς μαζί στον αγώνα
      • Μάθηση μέσω επίλυσης προβλήματος
    • ►  Σεπτεμβρίου (2)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Μαρτίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (6)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ►  2020 (73)
    • ►  Δεκεμβρίου (11)
    • ►  Νοεμβρίου (16)
    • ►  Οκτωβρίου (4)
    • ►  Σεπτεμβρίου (3)
    • ►  Ιουνίου (4)
    • ►  Μαΐου (10)
    • ►  Απριλίου (12)
    • ►  Μαρτίου (10)
    • ►  Φεβρουαρίου (3)
  • ►  2019 (23)
    • ►  Οκτωβρίου (3)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Απριλίου (5)
    • ►  Μαρτίου (7)
    • ►  Φεβρουαρίου (5)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ►  2018 (34)
    • ►  Νοεμβρίου (3)
    • ►  Οκτωβρίου (4)
    • ►  Σεπτεμβρίου (2)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (4)
    • ►  Απριλίου (1)
    • ►  Μαρτίου (5)
    • ►  Φεβρουαρίου (4)
    • ►  Ιανουαρίου (10)
  • ►  2017 (63)
    • ►  Δεκεμβρίου (2)
    • ►  Νοεμβρίου (7)
    • ►  Οκτωβρίου (7)
    • ►  Σεπτεμβρίου (8)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (7)
    • ►  Απριλίου (4)
    • ►  Μαρτίου (11)
    • ►  Φεβρουαρίου (12)
    • ►  Ιανουαρίου (4)
  • ►  2016 (70)
    • ►  Δεκεμβρίου (2)
    • ►  Νοεμβρίου (8)
    • ►  Οκτωβρίου (8)
    • ►  Σεπτεμβρίου (6)
    • ►  Ιουνίου (2)
    • ►  Μαΐου (2)
    • ►  Απριλίου (6)
    • ►  Μαρτίου (12)
    • ►  Φεβρουαρίου (13)
    • ►  Ιανουαρίου (11)
  • ►  2015 (69)
    • ►  Δεκεμβρίου (6)
    • ►  Νοεμβρίου (14)
    • ►  Οκτωβρίου (11)
    • ►  Σεπτεμβρίου (12)
    • ►  Ιουνίου (4)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (4)
    • ►  Μαρτίου (7)
    • ►  Φεβρουαρίου (7)
    • ►  Ιανουαρίου (3)
  • ►  2014 (53)
    • ►  Δεκεμβρίου (3)
    • ►  Νοεμβρίου (13)
    • ►  Οκτωβρίου (12)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (10)
    • ►  Απριλίου (11)
    • ►  Μαρτίου (2)

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • Πόλεμος ή ειρήνη
    Επεξεργαστήκαμε κάποιους πίνακες ζωγραφικής. Ζήτησα από τα παιδιά να παρατηρήσουν το θέμα τα χρώματα αλλά και να μας περιγράψουν και τα συν...
  • Ομαλή μετάβαση σχέδιο δράσης για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας
    Γνωρίζοντας τις αλλαγές που επιφέρει η μετάβαση από το ένα περιβάλλον στο άλλο, καθώς και τις αλλαγές ρόλων που επιφέρουν οι μεταβάσεις αλλά...
  • Απρόσμενος επισκέπτης
     Στην εντολή πως η ώρα πέρασε και θα πρέπει να μαζέψουν για να πάμε στην παρεούλα τα παιδιά ανταποκρίθηκαν μέχρι τη στιγμή που κάποια από τη...
  • Σχέσεις μεταξύ μαθητών
    Παίζοντας στην αυλή παιχνίδια και δουλεύοντας περπατήματα με τη συνοδεία του ταμπουρίνου χρησιμοποιήσαμε και εκείνο το μέρος της αυλής που ε...
  • 28 Οκτωβρίου 2ο μέρος
    Αφήσαμε τις εικόνες στην άκρη και σήμερα ασχοληθήκαμε με καρτέλες που θα μας βοηθούσαμε να χτίσουμε την ιστορία του 40 Στο video που ακολο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • Μαρτίου (2)
  • Απριλίου (11)
  • Μαΐου (10)
  • Ιουνίου (1)
  • Σεπτεμβρίου (1)
  • Οκτωβρίου (12)
  • Νοεμβρίου (13)
  • Δεκεμβρίου (3)
  • Ιανουαρίου (3)
  • Φεβρουαρίου (7)
  • Μαρτίου (7)
  • Απριλίου (4)
  • Μαΐου (1)
  • Ιουνίου (4)
  • Σεπτεμβρίου (12)
  • Οκτωβρίου (11)
  • Νοεμβρίου (14)
  • Δεκεμβρίου (6)
  • Ιανουαρίου (11)
  • Φεβρουαρίου (13)
  • Μαρτίου (12)
  • Απριλίου (6)
  • Μαΐου (2)
  • Ιουνίου (2)
  • Σεπτεμβρίου (6)
  • Οκτωβρίου (8)
  • Νοεμβρίου (8)
  • Δεκεμβρίου (2)
  • Ιανουαρίου (4)
  • Φεβρουαρίου (12)
  • Μαρτίου (11)
  • Απριλίου (4)
  • Μαΐου (7)
  • Ιουνίου (1)
  • Σεπτεμβρίου (8)
  • Οκτωβρίου (7)
  • Νοεμβρίου (7)
  • Δεκεμβρίου (2)
  • Ιανουαρίου (10)
  • Φεβρουαρίου (4)
  • Μαρτίου (5)
  • Απριλίου (1)
  • Μαΐου (4)
  • Ιουνίου (1)
  • Σεπτεμβρίου (2)
  • Οκτωβρίου (4)
  • Νοεμβρίου (3)
  • Ιανουαρίου (1)
  • Φεβρουαρίου (5)
  • Μαρτίου (7)
  • Απριλίου (5)
  • Ιουνίου (1)
  • Σεπτεμβρίου (1)
  • Οκτωβρίου (3)
  • Φεβρουαρίου (3)
  • Μαρτίου (10)
  • Απριλίου (12)
  • Μαΐου (10)
  • Ιουνίου (4)
  • Σεπτεμβρίου (3)
  • Οκτωβρίου (4)
  • Νοεμβρίου (16)
  • Δεκεμβρίου (11)
  • Ιανουαρίου (1)
  • Φεβρουαρίου (6)
  • Μαρτίου (1)
  • Μαΐου (1)
  • Σεπτεμβρίου (2)
  • Οκτωβρίου (3)
  • Νοεμβρίου (2)
  • Ιανουαρίου (3)
  • Φεβρουαρίου (3)
  • Μαρτίου (1)
  • Απριλίου (5)
  • Μαΐου (4)
  • Σεπτεμβρίου (1)
  • Οκτωβρίου (15)
  • Νοεμβρίου (10)
  • Δεκεμβρίου (4)
  • Ιανουαρίου (2)
  • Φεβρουαρίου (9)
  • Μαρτίου (6)
  • Απριλίου (4)
  • Μαΐου (3)
  • Ιουνίου (1)
  • Σεπτεμβρίου (1)
  • Οκτωβρίου (2)
  • Νοεμβρίου (1)
Τσαλκιτζή Αναστασία. Θέμα Υδατογράφημα. Από το Blogger.