Παρασκευή 8 Απριλίου 2022

Πεταλούδες

Έχοντας πλέον μπει στην άνοιξη προσπαθούμε να αποτυπώσουμε τη ζωή που ξυπνά στη γωνιά των εικαστικών.

Στο τραπέζι των εικαστικών τα παιδιά σήμερα θα βρουν μισά πατρόν πεταλούδας και θα πρέπει χρησιμοποιώντας το μισό να σχεδιάσουν μία ολόκληρη πεταλούδα.

Α κυρία σήμερα θα φτιάξουμε πεταλούδες;

Ναι αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μόνο το ένα μισό για να δημιουργήσετε μία ολόκληρη.

Δηλαδή; 

Θα σχεδιάσετε πρώτα το μισό και μετά θα πρέπει να ανακαλύψεις τον τρόπο που θα χρησιμοποιήσεις το μισό για να φτιάξεις μία ολόκληρη.

Κυρία ξέρετε οι πεταλούδες όταν δεν πετούν μπορούν να έχουν τα φτερά τους κλειστά. Εγώ λοιπόν θα σχεδιάσω μία πεταλούδα που κάθεται και φαίνεται μόνο η μισή.

Πολύ ωραία η ιδέα σου αλλά σήμερα θέλω να προσπαθήσετε να σχεδιάσετε ολόκληρες πεταλούδες.

Πως θα το κατορθώσουμε;

Σκεφτείτε τι κάνετε με τα παζλ. Πως δοκιμάζετε το κομμάτι για να βρίσκει τη θέση του;

Το γυρνάμε το γυρίζουμε.

Ωραία δοκιμάστε και εδώ

Ξεκινούν να το περιστρέφουν δίπλα στο σχεδιασμένο μισό αλλά δεν τα κατορθώνουν.

Κυρία έχω μία ιδέα θα πάρω το ένα μισό θα βάλω δίπλα και το άλλο και έχω μία ολόκληρη

Μου αρέσει η ιδέα σου αλλά χρησιμοποίησες μόνο ένα ή δύο μισά;

Συνεχίζει το ίσιο παιδί: μπορώ αφού σχεδιάσω το μισό να αφήσω αυτό και να πάρω ένα άλλο;

Σκέψου μόνο αν χρησιμοποιείς κάθε φορά ένα μόνο μισό.

Τα παιδιά έχοντας ανακαλύψει τον τρόπο ξεκινούν να σχεδιάζουν τις πεταλούδες και να προσθέτουν κι ότι δεν υπήρχε στο πατρόν.

Κυρία μπορούμε να βάλουμε και χρώματα;

Μα και βέβαια αλλά έχετε παρατηρήσει τις πεταλούδες;

Ναι ότι χρώμα έχουν στο ένα φτερό έχουν και στο άλλο.

Μπορούμε να τις κάνουμε πολύχρωμες;

Ξεκινούν να προσθέτουν χρώμα και κάποια στιγμή αντιλαμβάνομαι πως ένα παιδί διαβάζει τα χρώματα Μπλε, κόκκινο, κίτρινο.... Θέλεις να μου εξηγήσεις γιατί διαβάζεις τα χρώματα που έχεις χρησιμοποιήσει;

Κυρία έχω τελειώσει με το ένα φτερό και διαβάζω τη σειρά με την οποία έχω βάλει τα χρώματα για να τα βάλω και στο άλλο φτερό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου