Τρίτη 8 Απριλίου 2014

 Τι πιο ωραίο να εφαρμόζουμε στο σχολείο τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας αλλά και της θρησκείας μας. Τα παιδιά μας λένε πως θα χρειαστούμε κάποια υλικά για να κατορθώσουμε να βάψουμε τα αυγά.
Προτείνουν μπογιά, νερό, κατσαρόλα, κουτάλα και γάντια.. Κάποιο λέει πως η μαμά του ρίχνει και κάτι άλλο για να τα κάνει να έχουν λαμπερό χρώμα αλλά δεν θυμάται πως το λένε.
-Να διαβάσουμε τη συνταγή όπως τη γράφει το κουτί από τις μπογιές.
Τα παιδιά προσπαθούν αλλά δεν τα κατορθώνουν

Προτείνουν να παίξουμε κρεμάλα. Το παιχνίδι τα ενθουσιάζει. Γρήγορα ανακαλύπτουν τη λέξη μια και το πρώτο της γράμμα την πρόδωσε με αρκετή ευκολία: ΞΥΔΙ
- Θα θέλατε να παίξουμε και με μια άλλη λέξη;
- Ναι απαντούν ενθουσιασμένα
- Ποιο παιδί θα έρθει να πάρει τη δική μου θέση;
Εξηγώ πως θα φωνάζει τα παιδιά, θα σημειώνει τη λέξη στην παύλα πάνω από τον αριθμό και θα πρέπει να του λέει το παιδάκι που θα φωνάζει και τον ήχο του γράμματος που επέλεξε.
Μ _ _ _ _ _ _ _ _ α
    1 2 3 4 5 6 7 8
Τα παιδιά προσπαθούν να βρουν τη λέξη αλλά δυσκολεύονται. Τους λείπει ένα γράμμα έχουν μια τελευταία προσπάθεια πριν να βάλουμε φωτιά στο ανθρωπάκι που έχουν φτιάξει στην κρεμάλα
Βοηθάω λέγοντας πως είναι μία σούπα φτιαγμένη με τα εντόσθια του αρνιού που θα ψήσουμε την Κυριακή του Πάσχα. Όμως δεν μπορούν να μαντέψουν και η φωτιά φούντωσε.Τα παιδιά αυτή τη φορά έχασαν αλλά ζητούν να παίξουμε ξανά και ξανά. Έρχονται οι φίλοι μας από το άλλο τμήμα και όλοι μαζί βάφουμε τα αυγά μας τραγουδώντας το ΛΑΖΑΡΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου