Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Μουσική δραστηριότητα σε σχέση με το χρόνο

Τα παιδιά ρώτησαν όταν είδαν πως εγώ κατεβάζω τα μουσικά όργανα και άρχισαν να ρωτούν αν έχει σχέση με το χρόνο αυτό που θα παίξουμε.Εσείς θα μου πείτε αν αυτά που θα γράψω έχουν σχέση με το χρόνο. Στον πίνακα λοιπόν σημειώνω αξίες μουσικές τετάρτου και ογδόου.
Από το μουσικό μας κουτί βγαίνουν 3 ζευγάρια πιατίνια.
Τα παιδιά καθώς έγραφα διάβαζαν τα τα τα σ, τα τα σ τα, τα σ τα τα , τι-τι τι-τι τα σ και τι-τι τι-τι τι-τι τι-τι. Όταν άρχισαν να χτυπούν τις ρυθμικές αξίες παρατήρησαν ότι εγώ μετρούσα μέχρι το 4 ανεξάρτητα από το μοτίβο που τους ζητούσα να χτυπήσουν. Κυρία κρατάς χρόνο με το πόδι σου αλλά χτυπάς πάλι μόνο 4 κι όμως παίζεις 8 τι. Άρα παιδιά τι νομίζετε ο χρόνος έχει σχέση με τη μουσική;
Ναι γιατί άλλα παίζονται αργά απαντούν και άλλα γρήγορα .
Το παιχνίδι  στη συνέχεια άλλαξε αφού όλα τα παιδιά είχαν δοκιμάσει.
Τώρα έπρεπε να ακούν και να μπορούν να μου πουν ποιο ακριβώς μοτίβο έπαιζα. Αυτός που θα το έβρισκε θα συνέχιζε στη θέση μου και η εναλλαγή αυτή θα γινόταν μέχρι να περάσουν όλα τα παιδιά από τη θέση της δασκάλας.
Μπράβο σας παιδιά τα πήγατε περίφημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου