Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019

Παιχνίδι στην αυλή
Στόχοι:

  • Οπτικοκινητικός συντονισμός
  • Καταγραφή των πόσων κρίκων κατορθώσαμε να περάσουμε στο παιχνίδι μας
  • Ισορροπία
  • Αντιστοίχιση ποσοτήτων με τους αριθμούς
  • Καταμέτρηση ποσοτήτων και τοποθέτηση του αντίστοιχου αριθμού
Η διαδρομή ξεκινά με το παιχνίδι κρίκων όπου κάθε παιδί καλείται να ρίξει τόσους κρίκους όσους λέει ο αριθμός που έχει εκφωνήσει η Νηπιαγωγός
Συνεχίζουμε με το παιχνίδι ισορροπίας όπου τα παιδιά έπρεπε να περάσουν από τα υπερυψωμένα στεφάνια (σε διαφορετικό ύψος το καθένα σε σχέση με τα υπόλοιπα) χωρίς να κρατηθούν από κάπου.
Μετακίνηση στις πλάκες με τα δύο πόδια
Τέλος να τοποθετήσουν στα καλάθια τόσες μπάλες όσες λέει ο αριθμός που βρίσκεται έξω από τα καλάθια. (αριθμοί 1-5)
Το συγκεκριμένο μέρος του παιχνιδιού άλλαζε ώστε να μπορούμε να ελέγχουμε και το αντίθετο δηλαδή ποσότητα συγκεκριμένη στο καλάθι που ο μαθητής έπρεπε να καταμετρήσει και στη συνέχεια να αναζητήσει το σύμβολο του αριθμού από το πλήθος των αριθμών 1- 9. Στη συνέχεια οι μαθητές που περίμεναν να παίξουν λειτουργούσαν ως ομάδα ελέγχου για το μαθητή που είχε παίξει και διατύπωναν τις αντιρρήσεις τους στον ίδιο τον μαθητή σχετικά με το τελευταίο μέρος του αριθμού.
Το ίδιο παιχνίδι παίξαμε αλλάζοντας το τελευταίο μέρος του παιχνιδιού. Τα παιδιά έπρεπε να φτιάξουν το όνομά τους με τα κεφαλαία γράμματα τα οποία υπήρχαν κάτω ή να αναζητούν το γράμμα με τη συγκεκριμένη φωνή που εξέφερε η Νηπιαγωγός. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου