Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

2η ημέρα στο σχολείο

Ο χώρος του σχολείου πιο γνώριμος σήμερα στους καινούριους μαθητές μας. Αποφασίζουν με μεγαλύτερη ευκολία που θα απασχοληθούν. Οι παλιοί μας μαθητές προσκαλούν τους νέους στα παιχνίδια τους. Η κοινωνία του σχολείου μας δουλεύει είναι συγκροτημένη. Τα παιδιά δοκιμάζουν σήμερα διαφορετικές γωνιές. Κάποια που εχθές απλώς γύριζαν και δοκίμαζαν απλώς σήμερα απασχολούνται σε μία γωνιά για περισσότερη ώρα.
Σήμερα όμως δύο παιδάκια αισθάνονταν ανασφάλεια χωρίς τη μητέρα τους. Δάκρυα κυλούσαν από τα πανέμορφα ματάκια τους. Πλησιάζουμε τους μιλούμε παίζουμε μαζί τους. 
Ήρθε η ώρα να καθίσουμε στην παρεούλα τα παίρνω από το χέρι και τα φέρνω μαζί μας. Το ένα σταματά και αρχίζει να μιλά για τη ζωγραφιά του. Το άλλο έχει αποτυπωμένο το παράπονο στο πρόσωπό του αλλά ταυτόχρονα παρακολουθεί τα όσα διαδραματίζονται χωρίς να θέλει να πάρει μέρος.
Παίζουμε το παιχνίδι με τις μαράκες. Πριν όμως ξεκινήσει το παιχνίδι μας γράφουμε το όνομα του μουσικού οργάνου που χρησιμοποιούμε. ( Οι γονείς που ασχολείστε με τα γράμματα σας παρακαλούμε μην γνωρίζετε στα παιδιά σας τα ονόματα των γραμμάτων αλλά τις φωνές των γραμμάτων και να αναπαράγετε τις φωνές των γραμμάτων χωρίς να προσθέτετε ειδικά στα σύμφωνα  το ΟΥ για να αναπαράγεται τον ήχο του. Είμαστε καθημερινά στη διάθεσή σας για να λύσουμε οποιαδήποτε απορία έχετε).
 Σήμερα δεν τραγουδώ εγώ τα παιδιά βοηθούν αυτό που δεν το έχει μάθει.Γνωρίζουν τα ονόματά τους. 
Ζητώ από 2 παιδάκια να φέρουν 2 καλαθάκια με τουβλάκια. Μου λένε τα ονόματα των χρωμάτων τους κι εγώ καταγράφω στον πίνακα. Κάθε παιδάκι καλείται να πάρει το αγαπημένο του χρώμα και να δηλώσει με ένα σημαδάκι στον πίνακα την προτίμησή του. Νικητής για άλλη μια φορά το κόκκινο.
Από την τσέπη μου βγάζω μπαλόνια και τα παιδιά αφού πουν το χρώμα που έχουν το κρατούν. Με μουσική και ανάλογες εντολές το τοποθετούν σε διάφορα μέρη του σώματός τους. Στη συνέχεια το τοποθετούν σε διάφορα μέρη του σώματος του φίλου τους. 
Στο τέλος της ημέρας καθόμαστε στην αυλή και διαβάζουμε την κόκκινη και τη μαύρη ιστορία της Παυλίνας Παμπούδη. Σε κάποια σημείωση η αφήγηση κόβεται από τις Νηπιαγωγούς και ζητάμε από τα παιδιά να μαντέψουν τη συνέχεια της ιστορίας. Οι ιδέες τους καταπληκτικές μπράβο σας παιδιά.
Καλό σας απόγευμα Σας περιμένουμε και αύριο.Οι γονείς σας παρακαλούμε μην κάθεστε στην τάξη αποχαιρετίστε τα παιδιά και φύγετε. Αν χρειαστούμε οτιδήποτε θα σας ειδοποιήσουμε εμείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου