Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Χρόνος

Στην ερώτηση αν τα παιδιά γνωρίζουν το όνομα κάποιας ημέρας όλα τα παιδιά πρότειναν κάποιο όνομα και η νηπιαγωγός κατέγραφε στον πίνακα τα ονόματα των ημερών.
Θα μπορούσατε να μου πείτε ποια μέρα σας αρέσει περισσότερο; ( Οι απαντήσεις των παιδιών πάρα πολλές, ενδεικτικά θα αναφέρω κάποιες
  • Μου αρέσουν όλες οι μέρες εκτός από το Σάββατο και την Κυριακή που δεν έχουμε σχολείο
  • Μου αρέσει το Σάββατο και η Κυριακή γιατί κάθομαι στο σπίτι με τη μαμά και τον μπαμπά μου
  • Μου αρέσει η Δευτέρα γιατί εκείνη την ημέρα δεν έχω χορό
Τραγουδήσαμε ένα μικρό απόσπασμα από το τραγούδι των στρουμφ που μιλά για τις ημέρες
Δευτέρα κάτι έχω , την Τρίτη δεν αντέχω .........

Σήμερα ακούσαμε ένα τραγούδι με τη βοήθεια του υπολογιστή 
Τραγουδήσαμε μαζί με τα παιδιά τα λόγια του τραγουδιού και τέλος μπορέσαμε να χορέψουμε για να ξεμουδιάσουμε.
Στη συνέχεια παρουσίασα τον πίνακα αναφοράς με τις ημέρες της εβδομάδας και προσπαθήσαμε να βάλουμε τις καρτέλες με τα ονόματα των ημερών στη σειρά χρησιμοποιώντας τον πίνακα αναφοράς.
Κλείσαμε τη μέρα μας με το αρμόνιο. Στα παιδιά η νηπιαγωγός έπαιζε μουσική από τραγούδια που τραγουδήσαμε τις προηγούμενες μέρες . Τα παιδιά έπρεπε να αναγνωρίσουν το κομμάτι, να το μουρμουρίσουν και στη συνέχεια να το τραγουδήσουν συνοδεία αρμονίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου