Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Το γαϊτανάκι του Ζώρζ Σαρή

Ξεκινώ γράφοντας στον πίνακα ένα - ένα τα γράμματα της λέξης Αρλεκίνος κι εκείνα διαβάζουν τις φωνές . Τελειώνοντας ακούω όλη τη λέξη.
--Μα τι είναι αυτό; κοιτούν να τους λύσω την απορία.
- Εσείς τι νομίζετε πως είναι ο Αρλεκίνος. (κοιτούν το παραμύθι που βρίσκεται ακουμπισμένο στην καρέκλα μου)

  •  Μασκαράς;
  • Στολή;
  • Απόκριες;
  • Χορός;
Για ξεκινήσουμε το παραμύθι να δούμε τι ακριβώς είναι ο Αρλεκίνος.Ξεκινώ και ανά διαστήματα σταματώ το παραμύθι και ζητώ από τα παιδιά να κάνουν υποθέσεις σχετικά με τη συνέχεια του παραμυθιού.
-Γιατί νομίζετε ότι ο Αρλεκίνος δεν πήγε στο πάρτι που όλοι ήταν μασκαράδες;
  • Γιατί δεν τον είχαν καλέσει
  • Γιατί είχε τσακωθεί με κάποιους και αυτοί δεν τον θέλαν
  • Γιατί δεν είχε στολή
Καθώς προχωρούσε το παραμύθι διαπιστώναμε ποια ακριβώς υπόθεση ήταν η σωστή.
-Γιατί η μητέρα χάρηκε όταν είδε τα πολύχρωμα κουρελάκια;
Καμιά υπόθεση από τα παιδιά
Πως υποδέχτηκαν τον καινούριο μασκαρά οι υπόλοιποι;
  • Έμειναν με το στόμα ανοικτό 
  • Τον κοίταζαν με θαυμασμό
  • Ζήλευαν τη στολή του
- Πώς ανακάλυψαν ότι ήταν ο φίλος τους;
Του τράβηξαν τη μάσκα

Στη συνέχεια τα παιδιά διηγήθηκαν μόνα τους το παραμύθι μέσα από τις εικόνες και το δραματοποιήσαμε . Γίναμε όλοι μαζί Αρλεκίνοι, μαμάδες με φαντασία, μασκαράδες κλπ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου