Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Αφίσα για τους γονείς

Οδεύοντας προς το τέλος της αποκριάς το κάθε παιδάκι περιμένει με ιδιαίτερη χαρά το πάρτι μασκαράδων που θα γίνει στο σχολείο μας. Όλα τα παιδιά περιμένουν την Παρασκευή πριν την Καθαρά Δευτέρα για να έρθουν στο σχολείο ντυμένα με τις αποκριάτικες στολές τους. Θέλουν στο σχολείο τους να γίνει πάρτι.
Ρωτήσαμε τα παιδιά τι σημαίνει γι αυτά πάρτι και πήραμε τις παρακάτω απαντήσεις
  • γιορτή
  • μασκαράδες
  • τούρτα γενεθλίων ( μα είναι απόκριες δε θα έχουμε τούρτα γενεθλίων)
  • σερπαντίνες
  • κομφετί Θα ήθελες να μας πεις τι σημαίνει κομφετί; Είναι μικρά χρωματιστά χαρτάκια που είναι πολύ δύσκολο να μαζευτούν. Είναι και επικίνδυνο αν καθίσει στο λαιμό μας. Πολύ ωραία παιδιά γι αυτό το λόγο δεν πρέπει να φέρουμε κομφετί. Όμως θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζεται κάποια ελληνική λέξη για το κομφετί. Τα παιδιά σκέφτονται και δηλώνουν ότι δεν μπορούν να σκεφτούν ελληνική λέξη. Τα βοηθάμε λέγοντας τους ότι θα πρέπει να σκεφτούν το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένο και τον τρόπο με τον οποίον παίζουμε με το κομφετί. Πολεμάμε κυρία με αυτό. Πολύ ωραία βρήκαμε τη μία από τις 2 λέξεις που μας χρειάζονται. Χαρτοπόλεμος κυρία αυτή είναι η ονομασία του . 
  • φαγητό 
  • γλυκά
  • αναψυκτικά
  • χορός μουσική
  • αποκριάτικη διασκέδαση
  • μπαλόνια
Διαβάζουμε τη λίστα που έχει καταγραφεί από τη νηπιαγωγό στον πίνακα και μας λένε πως δε θέλουν να προσθέσουν τίποτε άλλο.  
Πώς μπορούμε να ενημερώσουμε τους γονείς μας για το πάρτι μας και γι αυτά που θα χρειαστούμε;
Θα τους γράψουμε ένα γράμμα. 
Τι θα λέει το γράμμα σας;
Αρχίζουν : Θέλουμε να κάνουμε πάρτι. Να μας φέρετε πίτσα, πίτες, ποτά 
Όταν όμως ξεκινάμε ένα γράμμα πρώτα πρέπει να αναφέρουμε σε ποιον το στέλνουμε
Ένα παιδάκι λέει το γράμμα μας θα ξεκινά Αγαπητοί γονείς
Μπράβο πολύ ωραία η ιδέα σου
Και πώς θα κλείνει το γράμμα μας;
Σας ευχαριστούμε;
Ωραία παιδιά τώρα αυτά που μας είπατε πρέπει και να τα γράψουμε.
Σε χαρτί; ρωτούν 
Όχι θα το γράψουμε κάπως διαφορετικά. Θα χρησιμοποιήσουμε έτοιμα γράμματα και θα το γράψουμε στο μαγνητικό μας πίνακα.
Τα παιδιά συνεργάστηκαν σε ζευγάρια για να δημιουργήσουν το γράμμα 

(Στο νηπιαγωγείο μέσα από διάφορα παιχνίδια που παίζουμε από την αρχή της χρονιάς μέχρι το τέλος και χρησιμοποιώντας τις καρτέλες με τα ονόματά τους τα παιδιά κατανοούν τον τρόπο λειτουργίας των γραμμάτων και σπάνε τον κώδικα γραφής και ανάγνωσης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου